eDreams
Expedia.com137 US$
FindHotel137 US$
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Nöjesresa. Jag och min man skulle fira min 40-års dag. Vi lyxade till det med sviten. Mycket prisvärt då jag är Choice-medlem. Vi fick rabatt på drinkar på hotellet. Tyvärr åt vi inte av kvällsbuffen denna gång
Då vi hade bord på Baron. Men den brukar vara jättegod och INGÅR i priset.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack emmaelving
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Hotellet ligger bra och inredningsmässigt ok! Rummet var litet och sängen liten. Lakan och täckena kändes gamla och inte rena. Sägen stod längst väggen och väggen var smutsig och ostädad, inte fräscht att behöva ligga längst den under natten.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack charlottawweilert
Omdömet skrevs 30 juli 2021

Bra centralt beläget hotell. Bra personal. Fick ett större rum än jag bokat, det var en överraskning. Skönt att man måste boka tid för frukost och middag, vilket gjorde att det fungerade smidigt. Sköna sängar, stort badrum, nyrenoverat rum. Bra med parkeringsmöjligheter.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Inger H
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Hemtrevligt hotell mitt i centrala Karlstad, ett stenkast från järnvägsstationen. Parkerar gör du i P-huset mittemot för 130kr/dygn.
Kvällsmaten ingår i rumspriset som på alla cc hotell. Vi serverades en riktigt god schnitzel. Inget flådigt hotell utan familjärt och mysigt. Trevlig personal, välstädat rum och sköna sängar.

Rumstips: Gott om p-platser på 5:e våningen i huset mittemot för 130kr/dygn.
Datum för vistelsen: juni 2021
2  Tack Bestserviceacademy
Omdömet skrevs 16 juli 2021 från mobil enhet

Jättetrevlig vistelse! Trevlig personal, fint och fräscht hotell. Kvällsmaten var överraskande bra för att ingå i priset och frukosten var relativt varierad. Bra läge nära till allt. Det enda som drog ner betyget lite är nuvarande restriktioner vilket gjorde att man endast kunde sitta till bords i 30 minuter till både kvällsmaten och frukosten, kändes lite stressigt. Men när de restriktionerna lyfts finns det inget att anmärka på, rekommenderar Hotell Drott varmt!

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack maria0643