Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com138 US$
Priceline138 US$
eDreams138 US$
CheapTickets138 US$
FindHotel138 US$
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Hemtrevligt hotell mitt i centrala Karlstad, ett stenkast från järnvägsstationen. Parkerar gör du i P-huset mittemot för 130kr/dygn.
Kvällsmaten ingår i rumspriset som på alla cc hotell. Vi serverades en riktigt god schnitzel. Inget flådigt hotell utan familjärt och mysigt. Trevlig personal, välstädat rum och sköna sängar.

Rumstips: Gott om p-platser på 5:e våningen i huset mittemot för 130kr/dygn.
2  Tack Bestserviceacademy
Omdömet skrevs 16 juli 2021 från mobil enhet

Jättetrevlig vistelse! Trevlig personal, fint och fräscht hotell. Kvällsmaten var överraskande bra för att ingå i priset och frukosten var relativt varierad. Bra läge nära till allt. Det enda som drog ner betyget lite är nuvarande restriktioner vilket gjorde att man endast kunde sitta till bords i 30 minuter till både kvällsmaten och frukosten, kändes lite stressigt. Men när de restriktionerna lyfts finns det inget att anmärka på, rekommenderar Hotell Drott varmt!

Tack maria0643
Omdömet skrevs 7 juli 2021

Mycket trevligt hotell centralt i Karlstad. Rent och snyggt. Vårt deluxerum var rymligt och hade bekväma sängar. Hotellet bjuder på kvällsmat som vi valde att inte utnyttja denna gång. Det finns en bar med fullt utbud. God och riklig frukostbuffé. Återkommer gärna.

Tack MiaEJ2013
Omdömet skrevs 27 juni 2021

Bra läge och lätt att hitta. Ett professionellt och trevligt bemötande av personalen. Både kvällsmat och frukost var bra. Eftersom det var midsommarafton fanns det sill och ägg som förrätt till kvällsmaten.
Vi bodde in åt gården så det var väldigt tyst.

Datum för vistelsen: juni 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack Staffan413
Omdömet skrevs 19 juni 2021 från mobil enhet

Ett litet och intimt hotell. Väldigt rymligt rum och bra med takhöjd. Inga störning från gata eller järnväg som vi hade utsikt mot. Vi valde parkering vid järnvägen, Taco middag helt ok . Bra frukost. Trevlig personal. Fin bar. Ligger centralt och rekommenderar sola promenaden.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 5katarinae