Omdömet skrevs 12 augusti 2018

Läget, priset och bemötandet på hotellet var bra. Det som var dåligt för vår del blev att badrummsgolvet blev helt täckt i vatten efter dusch. Dessutom fattades handduk för att torka fötterna på vilket ej var en bra kombination. Annars var vi nöjda!

• Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack ih000
Sarah K, marketing på Good Morning Karlstad City, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2018

Hej
Vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva om oss, dina ord värmer.

Jag ska ta vidare dina synpunkter angående dusch och handduk, det är väldigt viktigt i vårt förbättringsarbete. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss.

Mvh/ Gustav - Good Morning Karlstad

Omdömet skrevs 25 juli 2018

Rymliga rena rum. Frukost med alla nödvändiga tillbehör. Tyvärr var frallorna lite torra men limporna var färska. Bacon var slut redan halv nio. Kanske berodde detta på tidigare frukostätare. Substitut var köttbullar. När vi åt frukost fyllde en man en skål med köttbullar och tog med sig dessa från restaurangen...

• Bodde här: juli 2018, reste med vänner
Tack Rolf A
Good Morning K, Hotelldirektör på Good Morning Karlstad City, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2018

Hej Rolf,

Trevlig att höra att ni trivts hos oss och ni talade ju om för mig när jag var i receptionen vad som hänt vilket jag uppskattar.
Jag hoppas vi får se er igen!

Hälsningar,

Omdömet skrevs 23 juli 2018

Bra läge, äldre huskropp, kan vara väldigt varmt i fall det är varmt men perfekt nära i stan och bra pris. Dock så räkna med 10 min extra tid vid disken pga av dator systemet verkar vara ifrån 1998 för det taaaar tiiiid

• Bodde här: juli 2018, reste med familjen
2  Tack mhedberg2018
Good Morning K, Hotelldirektör på Good Morning Karlstad City, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2018

Hej!

Det var roligt att höra att ni har trivts hos oss och hoppas verkligen på att få se er igen.

Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

Bodde på Good Morning i Karlstad i en vecka.
Plus:
Riktigt bra läge centralt
Skön säng
Väldigt gullig och tillmötesgående personal

Minus:
Inga eluttag vid sängarna
Tråkigt och kalt rum
Hemska sängkuddar
Minimal TV
Snålt med papperskorgar
Frukosten trist, näst intill oätlig äggröra

Kändes väldigt B för det pris vi betalade...

Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Tack Camilla D

Hej Camilla!

Tack för att du har tagit dig tiden att skriva lite om din upplevelse hos oss som inte verkar ha blivit riktigt vad du förväntat dig.

Vi tar till oss av din konstruktiva kritik och kommer självklart arbeta för att förbättra oss.

Omdömet skrevs 22 juli 2018

trevligt hotell, bra läge, sköna sängar, helt OK frukost, trevlig personal. Varmt på natten, gick inte att få rummet svalare. Kunde inte få rum annat än på 1-a vån eftersom jag ville ha enkelrum, hade föredragit att bo högre upp.

• Bodde här: juli 2018, reste med vänner
Tack lweire113843

Hej!

Det var trevligt att höra att du har trivts hos oss och vi hoppas på att få se dig igen och att vi då kan tillgodose ditt önskemål att få bo högre upp.