Bra hotell mitt i händelsernas centrum. Sandgrund, Lars Lerin och Sven Ingvars Magnusson direkt utanför dörren. Ett enkellt hotell med mycket vänlig personal och god mat i restaurangen. Men varför försöker Scandic förbilliga bacon till frukost? Här serverades en typ som troligen var rökt kotlett variant. Så onödigt

Tack 874perl
Omdömet skrevs 15 september 2020

Omdömet skrevs 9 september 2020

Mycket bra läge när Klarälven. Kort promenadväg till Sandgrund där Lars Lerins permanenta konstutställning finns. 200-300 m till torget respektive shoppinggatan där det finns många restauranger. Väldigt bra frukostbuffe samt garagemöjlighet i hotellet. Negativt är att vi inte hittade någon AC på rummet. Sköna sängar.

Tack BLKJalmar
Omdömet skrevs 8 september 2020

Omdömet skrevs 2 september 2020 från mobil enhet

Helt fel bild på hotellet på TripAdvisor!
Besviken! Trodde det var ett hyggligt nytt hotell! Dyrt för att bo i ett rum med källarfönster!
Opersonligt utan charm.
Personal helt ok. Centralt beläget.
Väljer nog ett annat hotell nästa gång - för samma pris ...

Tack ronnym505