Omdömet skrevs 5 juli 2018

Stort fräscht rum med två fåtöljer, fastän det bara var ett standardrum.
Sköna bra sängar. Bra badrum med avställningsytor.
Frukosten var ok!
Riktigt gott bröd, men kaffet kunde varit bättre.
Saknade dock granola och mer frukt (melon).

• Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Stockis63
Omdömet skrevs 29 juni 2018

Bodde tre nätter på ett av Scandic hotellen som finns i denna stad som har inte mindre än tre st.
Mycket trevlig personal! Bra utbud vid frukost och bra rum med sköna sängar.
Hotellet ligger mycket nära Klarälven, vilket gör att man kan ta en härlig promenad längs med vattnet om man så önskar.
I Karlstad "kör man raggen" som det heter ;)
Det innebär att bilar åker förbi hotellet med nedvevade rutor och extremt hög musik till ungefär 11 på kvällen. Mycket underhållande tycker jag, men låter dig bestämma själv vad du tycker om det :)

Tips för att välja rum: Be att få ett rum som inte är ut mot gatan om du inte vill höra "raggen" :)
  • Bodde här: juni 2018, reste i arbetet
Tack AnnaPanna262626
Omdömet skrevs 27 juni 2018 från mobil enhet

Synnerligen vänlig och hjälpsam personal i receptionen! Bekvämt och fräscht rum, bra badrum med gott om plats för necessär m.m. (vilket i te alltid är fallet) God frukost.
Trafik i en rondell utanför men fönstret var väl ljudisolerat. Prisvärt

Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack Amie F
Anki T, Reservationmanager på Scandic Winn, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2018

Tusen tack för din fina recension.
Hoppas vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 23 juni 2018

• Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Anki T, Bokningschef på Scandic Winn, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2018

Omdömet skrevs 18 juni 2018

Fräscht och fint rum, bra extrasäng så att vi alla tre i familjen fick plats, god frukost med pannkakor till dottern och toppenläge nära centrum! Kan tänka mig att bo där igen näst gång vi besöker Karlstad!

• Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Åsa L

Hej,
Underbart att höra att ni vill komma tillbaka till oss . Och kul att höra att hela familjen hade det bra hos oss och att dottern var extra nöjd med sina pannkakor.
Ha en fin sommar och på återseende!