Kostnadsfri avbokning till den 21-06-27
Boka nu, betala på plats
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 5 maj 2021

Datum för vistelsen: maj 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Omdömet skrevs 4 maj 2021

Ett trivsamt, vanligt hotell med bra läge vid Klarälven. Lätt att hitta dit och fin promenadväg till centrum. Bra service, trevlig personal och god frukost. Poolen behövdes bokas iom coronaläget, men det var skönt att få ha poolen för oss själva. Vi kommer tillbaka

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack 1234Guest1234
Omdömet skrevs 3 maj 2021

Rummet helt okej men toaletten under all kritik det luktade fan där inne. Tänk er då när jag öppnar dörren första gången och det luktar i hela rummet men jag stängde toadörren och då blev det mycket bättre. Visst hade jag kunnat fått ett nytt rum men kände inte att jag behövde det.

Tack Gorlen2910
Omdömet skrevs 19 april 2021

Ok enkelt hotell.
Lite bistert bemötande i reception, kvinnan som arbetade verkade straffkommenderad till tjänsten,
Vi båda hade samma känsla.
All övrig personal vid frukosten var glada och trevliga så vägde upp det trista första bemötandet.
Tar seriöst på Corona vilket kändes tryggt.

Tack TKA1232021
Omdömet skrevs 5 april 2021