• Fri parkering
ScandicHotels.com
Omdömet skrevs 26 mars 2018

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Anki T, Bokningschef på Scandic Klaralven, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Omdömet skrevs 16 februari 2018

Fick snabb hjälp när vi ville byta rum,behövde också en extra handuk och fick det av reception utan problem och en Karlstad karta,bra.Rummet hade bra utsikt mot Klarälven och innehöll det mesta som tv ,skön säng,extra kuddar och täcke saknade däremot nattduksbord.Läget är en promenad från centrum tog ca 15 min gå,ligger fint vid Klarälven. Orsak rumbyte: vi fick ett rum som inte uppföljde våra önskemål til hotell om tyst och lungt rum ,ljudisolation på rum är inte bra,det pågick ombyggnad i hela hotellet och det första som mötte i rum när man skulle slappa efter lång resa var en borrmaskin och andra byggljud.Det nya rum vi tilldelades var bättre och där gick det att slappna av och var hyfsat tyst och lugnt,det låg i korridor längst bort från reception.Bäst:hotellfrukost,utsikt,promenadavstånd centrum och snabbt byte rum,bra. Sämst: ej uppfyllt önskemål om tyst rum innan byte rum,Inga nattduks bord,ett nyckelkort fungerade inte fick byta i reception,ingen info om att hotellet byggs om innan vi bokade,inte ok.

Tips för att välja rum: rum i korridor längst bort från reception
  • Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack MPnr1
Anki T, Bokningschef på Scandic Klaralven, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2018

Hej,
Tack för att du tagit dig tiden att skriva en recension om vårt hotell och er vistelse här hos oss.
Jag beklagar att vi inte levde helt upp till era förväntningar denna gång.
Det stämmer att vi just nu genomför en rumsrenovering på hotellet. Men den sker etappvis i mindre skala och under vissa tider på dagen så att det skall störa så lite som möjligt.
Jag hoppas ni kommer och hälsar på oss igen så att vi får visa vad fint det blir när det är färdigt.

Omdömet skrevs 30 januari 2018 från mobil enhet

Bra bemötande god mat välstädade rum vad mer behöver man ( lätt att parkera system lastbilen) jo så var det att man skulle använda 200 ord att ge ett hotell beröm, det kan ju vara lite i överkant eller!

Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack Per L
Anki T, other på Scandic Klaralven, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2018

Hej och tack för att du tog dig tiden att recensera vårt hotell.
Det uppskattar vi!
Hoppas vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 15 januari 2018

Mycket lämpligt övernattningsställe för fjällresenärer från sydligaste Sverige och Danmark som inte vill pina familjen med en jättelång dagsresa. Sov gott och på frukosten stod man sig gott tills man kom fram till Sälen

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack sven_ake_persson
Anki T, other på Scandic Klaralven, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2018

Hej,
Tack för din fina recension. Härligt att höra att ni hade det bra hos oss. Och visst är det skönt med ett stopp på vägen.
Hoppas ni fick fina dagar i Sälen och att ni kommer och hälsar på oss igen när det åter är dags för fjällen.
Mvh
Anki / Bokningen

Omdömet skrevs 10 januari 2018

• Bodde här: december 2017, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Anki T, Bokningschef på Scandic Klaralven, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2018