Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com126 US$
CheapTickets126 US$
Orbitz.com126 US$
eDreams126 US$
Prestigia.com172 US$

En mycket trevlig vistelse på stadshotellet i Karlstad. Frukosten var verkligen toppen. Personalen trevlig o rummen mycket bra men lite slitet vid fönstren. Läget är ju toppen.
Jag kommer absolut återkomma det var bara bubbelpoolen vi saknade.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Marianne L
Anna Björkenstam Wedberg, General Manager på Elite Stadshotellet Karlstad, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tack så mycket Marianne för det fina omdömet!
Vi ser fram emot att hälsa dig välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 6 april 2021

Härlig personal som ställer upp när d behövs. Fräsch med hög standard. Utsikten var underbar mot älven.
Rent och snyggt överallt.
Frukosten hade en god variation för den som äter allt, men även som muslim fanns det mycket att välja.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Ismahan A
Anna Björkenstam Wedberg, General Manager på Elite Stadshotellet Karlstad, svarade på det här omdömetSvarade 15 april 2021

Tack så mycket Ismahan för att du skrivit om din vistelse hos oss! Härligt att höra att du är nöjd!

Varmt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 21 mars 2021

Vi har bott två nätter och är inte nöjda med hotellets standard. Rummet luktade ganska unket och instängt så vi fick vädra hela tiden. Rummet hade förmodligen stått obebott länge. En liten detalj kanske men schampo och balsam var av dålig kvalité. Bra frukost men ingen som helst koll på antalet personer i matsalen. Det var fullt vid borden så helt säkert för många jämfört med restriktionerna. Hoppas att jag inte blir sjuk efter detta.

Rumstips: Ta inte fönster mot gågatan när kroglivet drar igång.
Tack 849ingalillh
Anna Björkenstam Wedberg, General Manager på Elite Stadshotellet Karlstad, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2021

Hej Ingalill och tack för att du skriver om din vistelse hos oss!
Det är tråkigt att höra att du inte är helt nöjd med vistelsen och med frukosten specifikt. Vi har gjort en rad anpassningar efter rådande läge. Vi har byggt en mycket större buffé i mitten och flyttat vissa stationer för att sprida ut maten och minska risken för köer och trängsel. Vi har även ytterligare en stor lokal intill frukostmatsalen med gott om sittplatser och samtliga lokaler är möblerade helt enligt rådande restriktioner och har dessutom kontrollerats. Vi har handsprit på flera ställen i lokalerna samt erbjuder tillgång till handskar. Det finns flera skyltar i lokalerna för att påminna om egenansvaret som också åligger varje person.
Vi ska ta en titt på rummet du har bott på, det har inte stått outhyrt utan vi har gäster där varje vecka, vi har inte tidigare fått synpunkt om dålig lukt.

Önskar dig en trevlig helg och välkommen tillbaka till Elite Hotels of Sweden!

Omdömet skrevs 20 mars 2021

Sen frukost 06.30, öppnade inte en sekund före det. Ok rum och utrymmen. Understekt hamburgare som på direkt fråga skulle vara well-Done. Tar nog detta hotell igen, Clarion drott var sämre tyckte jag.

Tack Axno02

Tack så mycket för att du lämnar omdöme om din vistelse hos oss!
Vi ordnar gärna frukostpåsar till de gäster som önskar tidigare frukost på morgonen, tveka inte att fråga!

Vi ser fram emot att hälsa dig välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 9 mars 2021

Dubbelsängen var av dålig kvalité.
Frukosten var bra, mycket att välja på.
Bara en sort av glutenfritt bröd, lätt att ha fler sorter i frysen för att ta fram till kunden.
Hade uppskattat om det fanns hårttork som standard på rummet, men receptionisten ordnade det till oss.

Tack Krister69
Anna Björkenstam Wedberg, General Manager på Elite Stadshotellet Karlstad, svarade på det här omdömetSvarade 9 mars 2021

Hej Krister och tack för att du lämnar feedback på din vistelse hos oss!
Hårtork har vi naturligtvis som bas i alla rum, tyvärr hittar de lösa hårtorkarna ibland vägen ut ur hotellet, men vi ska naturligtvis ha rutin för att se detta och lägga in en ny på rummet. Bra att ni hörde av er till receptionen så att vi kunde ordna detta direkt.

Önskar er varmt välkomna tillbaka till oss!