Expedia.com129 US$
eDreams
FindHotel133 US$
Omdömet skrevs 20 mars 2021

Sen frukost 06.30, öppnade inte en sekund före det. Ok rum och utrymmen. Understekt hamburgare som på direkt fråga skulle vara well-Done. Tar nog detta hotell igen, Clarion drott var sämre tyckte jag.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack Axno02
Anna Björkenstam Wedberg, General Manager på Elite Stadshotellet Karlstad, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2021

Tack så mycket för att du lämnar omdöme om din vistelse hos oss!
Vi ordnar gärna frukostpåsar till de gäster som önskar tidigare frukost på morgonen, tveka inte att fråga!

Vi ser fram emot att hälsa dig välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 9 mars 2021

Dubbelsängen var av dålig kvalité.
Frukosten var bra, mycket att välja på.
Bara en sort av glutenfritt bröd, lätt att ha fler sorter i frysen för att ta fram till kunden.
Hade uppskattat om det fanns hårttork som standard på rummet, men receptionisten ordnade det till oss.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack Krister69
Anna Björkenstam Wedberg, General Manager på Elite Stadshotellet Karlstad, svarade på det här omdömetSvarade 9 mars 2021

Hej Krister och tack för att du lämnar feedback på din vistelse hos oss!
Hårtork har vi naturligtvis som bas i alla rum, tyvärr hittar de lösa hårtorkarna ibland vägen ut ur hotellet, men vi ska naturligtvis ha rutin för att se detta och lägga in en ny på rummet. Bra att ni hörde av er till receptionen så att vi kunde ordna detta direkt.

Önskar er varmt välkomna tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 1 mars 2021 från mobil enhet

En natt på genomresa spenderades i ett av hotellets familjerum.
Dessa håller normal hög Elite standard där det finns få saker att klaga på.
Hotellet genomgår en utbyggnad så det kommer bara bli till det bättre och jag hoppas man då passar på att ta hand om fasaden inåt gården då den inte är ett jättevacker utsikt.
Bra service med frukost på rummet inredda Corona tider.

Tack johanm602

Tack Johan för att du tagit dig tiden att skriva om din vistelse hos oss!
Härligt att höra att ni är nöjda!

Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 21 februari 2021

Vi hade en underbar helg med barnen med god mat och trevlig personal. Dock kändes personalen i restaurangen stressade och det blev lite missar men överlag var det otroligt mysigt. Och stort tack till Joel i receptionen och pojken som bodde i vårt rum efter oss som hjälpte dotterns glömda gosedjur att komma hem igen.

Tack FruVesa84
Anna Björkenstam Wedberg, General Manager på Elite Stadshotellet Karlstad, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2021

Stort tack för det fina omdömet! Härligt att höra att ni är nöjda med er vistelse och att gosedjuret är på plats igen!
Gällande besöket i vår pub så är situationen bitvis tuff för mina kollegor då gällande rekommendationer innefattar tidig stängning och många gäster önskar äta innan dess.

Önskar er varmt välkomna tillbaka till oss,
vänligen

Omdömet skrevs 16 februari 2021

KanonBra service, Stor och härlig frukost och fantastiskt rum ( Gustafsviten ). Vi märkte inget av trafiken utanför, inte heller några andra gäster störde vår Alla Hjärtans Dag-vistelse i Karlstad. Tack

Tack andersalstam
Anna Björkenstam Wedberg, General Manager på Elite Stadshotellet Karlstad, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2021

Tack så mycket för det fina omdömet! Härligt att höra att ni är nöjda med ert firande hos oss!

Varmt välkomna tillbaka till oss!