Omdömet skrevs 7 september 2020

Vi är föralldel återkommande gäster sedan fem år, men kallar väl oss knappast stamgäster.
Ytterst välkomnade tillbaka blir vi i alla fall och personligt bemötta på ett mycket behagligt sätt.
Vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Bosse H
Anna Björkenstam Wedberg, Hotelldirektör på Elite Stadshotellet Karlstad, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2020

Stort tack för det fina omdömet Bosse!

Vi ser fram emot att hälsa er varmt välkomna tillbaka till oss igen!

Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

Besökte Karlstad och bodde på detta hotell i Gustaf sviten med balkong mot Klarälven! Så nöjda! Njöt av utsikten, sov i sköna sängar och hade det bara gott. Vi bokade frukost till rummet och den var vi också mycket nöjda med!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack travel_food_enj0y

Stort tack för fint omdöme! Kul att höra att ni njöt av tillvaron här hos oss!

Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 29 augusti 2020 från mobil enhet

Fint o bekvämt, rent o snyggt. Lite problem med stopp i avlopp (blev fixat efter 2 försök ☺️) Kanoners med Bishop arms i ”samma” hus. Det enda vi kan klaga på var vädret, solen skiner INTE alltid i Karlstad.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Kureborn

Tack så mycket för det fina omdömet! Vi försöker att skina så gott vi kan när inte solen är framme ;-)

Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 24 augusti 2020

Ett utmärkt hotell med många underbara klassiska konsverk frå 1929 tal fram till nutid och Lerin, Utnärkt rukost och vänlig personal. Ligger bra till. Fin uteservering på sommaren. Inte långt till hyfsat billig parkering.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack claesj2020
Anna Björkenstam Wedberg, Hotelldirektör på Elite Stadshotellet Karlstad, svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2020

Stort tack för det fina omdömet! Kul att höra att du har haft det bra hos oss!

Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Mycket bra hotell på bra läge i Karlstad. Vi hade några extra önskemål som tillgodosågs på ett mycket bra sätt. Städat, fräscht, bra planerat rum. Vi valde med utsikt vilket blev jättebra.
Det fanns inte möjlighet till parkering i närheten vilket var det enda som drog ner lite.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack ewolyne
Anna Björkenstam Wedberg, Hotelldirektör på Elite Stadshotellet Karlstad, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2020

Tack för det fina omdömet! Kul att höra att du är nöjd med din vistelse hos oss!

Önskar dig en trevlig helg och varmt välkommen tillbaka!