ClarionCollection
  • Precis vid stranden
Berg Sateri(Karlstad)
Priceline
Omdömet skrevs 28 mars 2018

Fint hotell nära till allt och trevlig personal. Fina rena & fräscha rum sköna sängar och fint renoverat. Hotellet har en helt fantastisk hotellfrukost i en mysig matsal, här finns allt för alla smaker.

Bodde här: mars 2018
Tack DaisyKvick
AnnaBWedberg, Hotelldirektör på Elite Stadshotellet Karlstad, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Stort tack för fint omdöme! Så roligt att höra att ni kommer tillbaka, det är det bästa betyget!

Vi ser fram emot att hälsa välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Vi besökte elite stadshotel i helgen och är mycket nöjda över vår vistelse fina rum och trevlig bemötande av personalen rekommendera varmt att sova över på detta hotell och det är sant som dom säger solen skiner alltid i Karlstad

Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack Joakim A

Åh, tack så mycket för fint omdöme Joakim! Roligt att höra att ni är nöjd med er vistelse!

Vi önskar varmt välkomna tillbaka till oss och Sola i Karlstad

Omdömet skrevs 19 mars 2018

Tyckte inte om att jag inte kunde ha fönstret öppet p g a att det var sådant liv från bakgården, det lät som en gigantisk fläkt. Inne rummet var det ett kylskåp som lät väldigt högt. Sängen och kuddarna var sköna.

• Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack mretsi810660
AnnaBWedberg, Hotelldirektör på Elite Stadshotellet Karlstad, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2018

Tack för din feedback! Vi tar till oss av dina kommentarer.

Önskar dig fortsatt fin vecka och varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 12 mars 2018

Fint lyxigt hotell centralt läge. Sköna sängar bra planlösning i rummen. Stor och bra frukost som tyvärr fylldes på dåligt mycket var slut. Extra sängen var en bäddsoffa. Vi åt kvällsmat på hotellets resturang bischops kan varmt rekommendera veggo burgaren!

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack bmw556

Tack för din feedback!
Kul att höra att du i helhet är nöjd med din vistelse trots att vi inte levererade frukostupplevelse som brukligt, beklagar detta!
Jag ska vidareförmedla beröm om vegoburgaren till kockarna!

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Övernattning i samband med arbete på Stadshotellet. Receptionen bra och trevliga samt lämnade bra tips på matställen etc. Rummet hade fönster mot någon innergård och ett ventilationsrör alldeles utanför fönstret som störde. Konstaterade även att det var vibrationer i skrivbordet vilket jag även påtalade. De ordnande med rumsbyte, vilket var bra, men eftersom klockan var ganska mycket avstod jag från erbjudandet. Frukosten riktigt bra. Testar nog annat hotell nästa gång eller är noggrannare med vilket rum jag ska ha. Trodde inte det behövdes på detta hotell, men hade fel.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Bygge2015

Tack för din feedback!
Tråkigt att höra att du inte är helt nöjd med din vistelse. Vi vet inte vad som kan ha orsakat vibrationer i bordet. Bra att du känner dig väl omhändertagen, även om det inte löste situationen för dig just då. Vi hoppas att vi får äran att ha dig som vår gäst igen.

Varmt välkommen tillbaka!
vänligen