Omdömet skrevs 12 januari 2018 från mobil enhet

Ett av de mysigaste hotellen jag besökt. Rummet var stort och luftigt, bra städat och sängen var jätteskön. Hela hotellet gav en myskänsla. Perfekt med gratis parkering bredvid hotellet.

Personalen var trevliga och tillmötesgående.

Frukosten var helt i min smak. Älskar när det finns vanlig naturell youghurt , bär och olika fröer och flingor att ha i. Stort plus för den egna goda muslin.

Middagen var också bra, saknade kanske lite vanlig fräsch sallad. Det mesta var bara röror med majonnäs eller annat i som jag inte ville ha. Så det skulle varit trevligt med mer rena grönsaker. Annars smakade det bra och det var skönt att kunna äta på hotellet.

Jag kommer absolut återkomma om jag har vägarna förbi någon mer gång. Kan varmt rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: januari 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack G2879OOannan
AnnaSundenhammar, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Bilan, svarade på det här omdömetSvarade 17 januari 2018

Hej Anna,

Tack för ditt fina omdöme och höga betyg, vad glada vi blir!
Vi hoppas få sig dig hos oss snart igen,

Omdömet skrevs 2 januari 2018

Bästa hotellet vi har bott på väldigt länge,

Service i världsklass, utmärkt läge, jätte bra middag ingår och vi fick sen utcheckning kostnadsfritt.

Sängen var dock väldigt smal men nästa gång tar vi bara ett större rum

Tack 106anderss
AnnaSundenhammar, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Bilan, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2018

Hej 106anderss,

Så kul att vi levde upp till era förväntningar även denna gången.

Varmt välkomna tillbaka igen!

Omdömet skrevs 30 december 2017

Som alltid. Bra personal. Rena snygga rum. trevlig atmosfär. Bra frukost. Och mitt "i stan". Receptionen hjälpsam och "serviceminded". TV fungerar utan anmärkning. Bra ljudisolerat. Städpersonalen bra. Rent och snyggt. Gott om toapapper. Toa och dusch rent och snyggt. Trevligt bemötande med korrekt information.

Tack 502bem

Hej 502bem,

Tack för ditt fina omdöme och höga betyg, vad glada vi blir!

Välkommen tillbaka,

Omdömet skrevs 22 december 2017

En avkopplande och trivsam upplevelse mitt i Karlstad. Nära till allt i stort sett. Trevliga rum och bra mat och super personal. Alla tavlor med dokumentation från fängelsetiden är jättetrevliga att läsa!

Tack marinabW2644JP

Hej marinabW2644JP,

Tack för att du tog dig tid att skriva några rader, vi hälsar dig varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 9 december 2017 från mobil enhet

Trevligt boende med massor av historia i väggarna. Tyst o lugnt läge med gångavstånd till centrala Karlstad. Närhet till järnvägsstationen ett stort plus. Stor frukostbuffé för en bra start på dagen var pricken över i:et.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Sune E
AnnaSundenhammar, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Bilan, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2017

Hej Sune,

Tack för att du tog dig tid att skriva några rader om din vistelse och tack för ditt fina betyg.

Välkommen tillbaka,