“Toppenställe för en god öl🍺”
Omdöme om Carlstad Ölhall

Carlstad Ölhall
Rankad som nr 27 av 191 Restauranger i Karlstad
Omdömet skrevs 22 september 2021 från mobil enhet

Ett trevligt ställe för en öl. Maten är ok, enkel meny som nog passar dom flesta. De bästa är ölutbudet! Finns alltid en ny spännande öl att prova. Mycket lokal öl som är ett stort + Trevlig personal som ser till att du aldrig är torr i munnen

Datum för besöket: september 2021
Tack jonask45

Omdömet skrevs 3 september 2021 från mobil enhet

En ölhall av Rang..
Ett stort utbud av öl.
Komponera ihop din egen ölprovningsbricka med allt fån Lager och IPA till stouts.
Stora och ljusa lokaler i centrala Karlstad.
Trevlig och kunnig bartender.
Vi kommer definitivt tillbaka nästa gång vi besöker Karlstad.

Datum för besöket: september 2021
Tack 943christerp
Omdömet skrevs 18 juni 2021 från mobil enhet

Bra ölutbud som blivit klart bättre jämfört med föregående år, trevlig och tillmötesgående personal. Rekommenderas om du tycker om öl.

Datum för besöket: juni 2021
2  Tack Anders386
Omdömet skrevs 11 september 2020 från mobil enhet

Hade inte koll på bokningen via appen fanns ingen bokad plats till oss , erbjudna plats i baren men valde att gå därifrån

Datum för besöket: september 2020
Tack Robertjansson
Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Trevligt bemötande. Vi kände oss
välkomna direkt. Stort utbud på tapp, men det finns även två kylskåp med burkar och flaskor. Både lokal och långväga öl. Matmenyn är koncis och ”pub:ig”. Flanksteken är suverän, riktigt god.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack HankthetankSweden

Resenärer som tittade på Carlstad Ölhall tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Carlstad Ölhall? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.