“After Work”

Boka bord
tors 29/10
20:00
Rankad som nr 29 av 172 Restauranger i Karlstad

Trevlig Afterwork med öl och chilinötter denna gång! Inget käk denna gång, men deras pizzor är väl värda att prova! Jättegoda! Alltid trevlig och snabb personal!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack berntaagel

Omdömet skrevs 23 september 2020

Ll`Amice är en italieninspirerad restaurang som har ett par utomhusbyggnader i plast där man sitter bra vad gäller utrymmen, belysning och värme.
Vi beställde grillad tonfisk och det var nog inte deras specialitet. Den var tyvärr torr.
Man kanske är bättre på pizza?

Tack ZoG230090
Omdömet skrevs 18 september 2020 från mobil enhet

Beställde en rätt. Tog en och en haaaalv timma att laga. Trevlig personal men de kan ingenting om service.

- ”Ursäkte jag beställde en timme sedan”
- ”Ska gå och skälla på köket nu på en gång, HAHA”

Pizzan smaka lite som Husbys egna som kostar 55kr, men ja, mysig stämning och trevlig personal.

2  Tack axlatch
Omdömet skrevs 16 september 2020

Tar lång tid. Dålig service, och maten var usel. Beställde oxfilé men ärligt vet jag inte vad det var för något. Aldrig mer. Påpekade allt till personal.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 823majag
Omdömet skrevs 12 september 2020 från mobil enhet

Gick förbi utan att ha bokat men personalen var mycket trevlig och ordnade bord med bra Coronaavstånd. Fantastisk förrätt och varmrätt både pasta och risotto. Servicevänlig personal.

1  Tack Robertjansson

Resenärer som tittade på Ll’Amice tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Ll’Amice? Berätta vad du tyckte!