“Väldigt besviken! :-(”
Omdöme om Naviero

Naviero
Rankad som nr 24 av 168 Restauranger i Karlstad
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Servicen var sådär, personalen var unga och oerfarna. Vinrekommendationen väldigt dålig och maten var mycket sämre än sist jag var och åt på denna restaurangen, då det var fantastiskt bra! Frågade efter fönsterbord då jag hade en utländsk gäst med mig men fick svaret att det gick inte för det var fullbokat, flera fönsterbord som var lediga från när vi anlände till att vi gick därifrån! :-( Vi fick istället sitta mitt i draget från ytterdörren och alla som gick ut och in från restaurangen!
Tyvärr sista gången jag besöker denna restaurangen.
Väldigt besviken!

Datum för besöket: februari 2020
4  Tack 68fredrikb

Omdömet skrevs 11 januari 2020 från mobil enhet

Allt var välsmakande, supertrevlig service och Cavan till ser jag som bästa valet till denna goda varierade tapasmeny. Vi kommer tillbaka.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Britta L
Omdömet skrevs 22 december 2019

Vi var där 2 familjer med tonårsbarn. Trevlig miljö och trevlig personal. Maten var mycket gott. Tyvärr frågade inte personalen om hur köttet till plankan skulle vara stekt. Upplevelsen blev att maten blev inte uppäten.

Rekommenderar att beställa smakmenyerna.

Tack Malin L
Omdömet skrevs 21 december 2019 från mobil enhet

Maten är verkligen superbra men servicen...
7 personal som står och snackar med varandra tills någon får ett ryck och kanske tar bort en tallrik eller två.
Idag höll det på att gå riktigt illa när inte allergiinformation hade följt med beställningen- tur att vi dubbelkollade om det verkligen var gjort. Hade även bett om att få byta ut en av rätterna då vi inte äter jätteräkor- men vi fick inget substitut och inget avdrag på notan.
Jobbar du inom restaurang så behöver du vara service-minded. Ha ett trevligt bemötande. Se lite glad ut. Och ge service till gästerna.
Det är så synd att nonchalansen och ointresset tagit över hos den unga personalen- för maten är så himla god.

1  Tack jennybJ2216UG
Omdömet skrevs 15 december 2019 från mobil enhet

En trevlig restaurang med fin inredning.
Toppen service trots fullsatt restaurang, bra dryckestips. Maten smakfull rödaräkorna kalasgoda, kycklingspetten lite torra.

Tack uffel80

Resenärer som tittade på Naviero tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Naviero? Berätta vad du tyckte!