“Dålig upplevelse”
Omdöme om Olssons Bazar

Olssons Bazar
Rankad som nr 58 av 189 Restauranger i Karlstad
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Fick först en sönderstekt oxfilé som dom bytte ut mot en välsmakande. Oxkinden smakade illa, helt oätlig, fick lämna hela biten. Snabb service men verkar sakna erfarenhet. Kommer tyvärr inte gå hit igen

Tack Dan H

Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Maten var en besvikelse, servicen likaså. Flera fick överstekt kött trots att de bett om medium rare. Jag fick en konstig kombination av sashimi med nachochips, sweet chilisås och glasnudlar som inte smakade något. Kommer inte gå hit igen!

Tack susannehasse
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Vi fick vänta med att få vårt bord även fast de inte var mycket folk där. Maten var super bra men väger inte upp väntetiderna på att få maten och få kontakt med personalen för att exempel få salt. Vi fick även vänta en lägre tid på att få beställa efterrätt så de slutade i att vi struntade i det och när personalen väl kom till bordet beställde vi notan direkt. Synd för maten va super god men servicen va inte okej..

Tack Diana F
Omdömet skrevs 19 januari 2018 från mobil enhet

Synd att man inte kan hantera en lammfilé på rätt sätt
Överstekt och torr dock trevlig personal som erbjuder dessert och kaffe som plåster på såren

Datum för besöket: januari 2018
Tack Gunnarhedlingk777
Omdömet skrevs 18 januari 2018 från mobil enhet

Försökte först få bord en kväll i den nästan tomma restaurangen, men tyvärr var inte hela lokalen ”öppen” då. Snopet.

Jag har ätit lunch där ett par gånger. Man får 1 (?) tallrik när man betalar vid disken. Den ska användas till hela den goda buffén! Blöt sallad, torsk med vinsås mm. Att sen lägga en pizzaslice rakt i fisksåsen var inte alls gott. Fram med fler tallrikar, annars måste jag avråda från besök på restaurangen.

Lyckas man hålla isär rätterna på tallriken så är maten god och välsmakande

Datum för besöket: januari 2018
Tack frek2015

Resenärer som tittade på Olssons Bazar tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Olssons Bazar? Berätta vad du tyckte!