Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Efter att jag läst flera negativa betyg om detta hotel hade jag inte höga förväntningar!Jag blev dock positivt överraskad!!Vi är en familj på två vuxna och två barn.Rummet var en bra storlek och rymde oss gott och väl!!Det var välstädat och kändes fräscht.Vi fick via sms en kod så vi kunde ta oss in innan den incheckningstid som angivits.Väl inne kunde vi hämta upp vår nyckel genom en brevlåda.Detta uppskattades då vi inte såg fram emot att vänta till klockan 16.00 vilket vi först trott att vi skulle behöva göra!

Det som var lite negativt med rummet var badrummet!Duschen är nästintill obefintlig och duschar du så blir hela badrummet blött.Vi skulle stanna 1 natt så vi kände inte att detta var ett stort problem för oss!

Frukosten var adekvat!Brödet var lite torrt och tråkigt men alla blev mätta och nöjda!Det fanns bröd,ost,korv,skinka och lite grönsaker att välja mellan!Fanns även yoghurt,filmjölk och flingor.Samt juice och kaffe!

Priset på 890kr var väldigt bra och med tanke på det priset kan man inte vara annat än nöjd!!

Ska man bara stanna någon enstaka natt i stan och behöver någonstans centralt att bo skulle jag absolut rekommendera detta hotell!Läget är toppen och sängarna sköna!!

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
1  Tack Food86
Omdömet skrevs 27 januari 2017 från mobil enhet

Ligger i centrum av Karlstad mitt på affärsstråket. Fem minuters promenad från Duvans parkering, billig o upplyst. Hissen upp till hotellet måste åtgärdas, stannade mellan två våningar när vi skulle ner. Vi tryckte några gånger på entré och då gled vi ner. Fina o rena rum och frukosten var jättebra. Toalett och dusch var pytteliten men fungerade bra. Omtänksam personal både morgon och kväll.

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack Marika H
Omdömet skrevs 8 december 2016

Mittpå Drottninggatan i centrum ligger detta mysiga hotell. Trevlig personal och rent och snyggt. Frukosten var okej saknade dock äggröran. Rummet var stort och rymligt och sängarna var sköna. Det enda jag inte gillade var badrummet. Var toalett med vikvägg för duschen. Vill gärna ha fristående dusch.

• Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack qwai
Omdömet skrevs 29 april 2016

Något krångligt att ta sig in vid ankomst eftersom hotellet var obemannat före 16:00 på eftermiddagen. Parkeringsinformationen kunde ha varit bättre. Rummet OK men toa och dusch i ett krävde sin man för att duscha, eftersom man måste "bygga om" för att kunna duscha. Trots detta samma pris som rum med både badkar och dusch. Frukosten var bra och bemötandet var också bra. Läget vid gågatan mitt i centrum var väldigt bra. Tyvärr höll de på att bygga om en galleria tvärs över gatan, vilket ställde till en hel del oväsen kl 07.00, men det kunde ju inte hotellet rå för.

• Bodde här: april 2016, reste med vänner
Tack Bo A
Omdömet skrevs 16 april 2016 från mobil enhet

Mycket trevlig personal! Har allt som en arbetare som jag önskar. Litet litet minus för ljudet från krogen utanför,men är knappast hotellets fel nästa gång jag åker till Karlstad bokar jag garanterat här.Är ett lågprishotell som uppfyller mina krav iaf!

Bodde här: april 2016, reste i arbetet
Tack Peter N