“Hela familjens favorit”
Omdöme om India Palace

India Palace
Rankad som nr 54 av 180 Restauranger i Karlstad

India Palace är hela familjens stammisställe! God lunchbuffé på vardagarna och takeaway på kvällarna. Ljuvliga smaker och fantastisk service varenda gång. 10/10!

Datum för besöket: april 2021
Tack juliabjorkengren

Omdömet skrevs 27 februari 2021 från mobil enhet

Trevlig ställe, god stark indisk mat, karaigryta, gott vin till och god mango lassi dessert, trevlig personal och god service

Datum för besöket: februari 2021
Tack berntaagel
Omdömet skrevs 8 november 2020 från mobil enhet

Bra service med ett bra bemötande men tyvärr lite för dyrt. Maten var bra men behövde lite mer kryddor, nan brödet hade en annorlunda deg än vad vi är vana med.
Annars var upplevelse helt ok.

Datum för besöket: november 2020
2  Tack Traveller-by-Sweden
Omdömet skrevs 28 oktober 2020

Alltid gott mat , bra service fin inredning älskar äta mat på India Palace restaurang en av de bästa indisk restaurang i Sverige

Datum för besöket: oktober 2020
Tack TamimM9
Omdömet skrevs 2 oktober 2020 från mobil enhet

Överstekt kyckling, överkokt ris, naanbröd är gjort på pizzadeg, och grytan smakar Uncle Bens grytbas. Den sämsta indiska maten jag ätit någon gång!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Henrik S

Resenärer som tittade på India Palace tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt India Palace? Berätta vad du tyckte!