“Sämsta indiska maten jag ätit”
Omdöme om India Palace

India Palace
Rankad som nr 61 av 172 Restauranger i Karlstad

Överstekt kyckling, överkokt ris, naanbröd är gjort på pizzadeg, och grytan smakar Uncle Bens grytbas. Den sämsta indiska maten jag ätit någon gång!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Henrik S

Omdömet skrevs 5 december 2019 från mobil enhet

Väldigt god lunchbuffé och ännu godare meny-mat. Perfekt balans mellan styrka och kryddigt i maten. Bra service.

Datum för besöket: november 2019
Tack shkarh2018
Omdömet skrevs 2 november 2019 från mobil enhet

Mycket bra och trevligt restaurang, jättegod mat, åt lammgryta, perfekt, trevlig personal, god service, lagom snabbt, spelade indisk musik, anbefalas

Datum för besöket: november 2019
Tack berntaagel
Omdömet skrevs 14 maj 2019 från mobil enhet

Köpt mat hos er tidigare och då har maten haft ok kvalité. Men idag köpte jag och min sambo mat och korman var totalt smaklös och naanbrödet lika så.
Byt kock eller sänk priserna

Datum för besöket: maj 2019
Tack Lisa1898
Omdömet skrevs 13 maj 2019 från mobil enhet

Vadå indiskt....? Maten smakade inte mer indiskt än McDonalds. Totalt smaklöst! Det så kallade Naanbrödet liknande mer en bit Hönökaka med några gröna fläckar på. Skillnaden är dock att Hönökakan är god medan denna var helt oärlig. Maten var dessutom väldigt dyr.

Datum för besöket: maj 2019
Tack A2567REkatied

Resenärer som tittade på India Palace tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt India Palace? Berätta vad du tyckte!