“Detta ställe ska ni inte äta på”

Restaurang Freden - Restaurang Karlstad
Rankad som nr 114 av 173 Restauranger i Karlstad
Beskrivning: Hos oss på Restaurang Freden kan du njuta utav Klassiska maträtter. Vi har alltid dagens lunch och även en A la Carte meny för den som har någon favoriträtt...
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Detta ställe ska ni inte äta på.
Oengagerad personal som verkade önska sig därifrån o det kostade extra att sitta ute. Vart skulle vi annars suttit med hunden?? Maten var under all kritik. Jag åt en sallad som var odelad med stora gurkbitar o tomat som inte var itu. Det skulle vara kyckling men var totalt smaklöst o vissa bitar kalla o vissa varma. Min sambo åt en överkokt pasta med Kelda sås, totalt smaklöst o geggigt. Salladsbordet var osmakligt o det mesta slut. Brödet torrt. Nej gå någon annanstans för detta var katastrof, sämst på hela semestern.

Tack CamillaP1968

Omdömet skrevs 24 juli 2020

Så besviken! Beställde en ryggbiff och den va bland dom torraste köttbitarna jag har ätit. Potatisgratängen smakade i stort sett inget alls. Såsen va slut så fick ta en annan. Orutinerad personal som knappt visste vad dom skulle göra. Fick själv be om menyer. Och alldeles för dyrt för den maten man får. Mycket som behöver ändras innan jag går tillbaka dit. Ett tips är att byta kock annars kan dom snart stänga igen.

2  Tack Kicki_82
Omdömet skrevs 21 juli 2020

För dyrt med tanke på kvaliten. Fick fel sås till maten utan informationen om att ordinarie sås slut. Flera ingredienser fattades i rätterna. Medioker mat.

1  Tack 833mattiass
Omdömet skrevs 13 juni 2020 från mobil enhet

Trevligt ställe vid Stora Torget, lugnt och skuggigt, prisvärd och god mat. Snabb service och trevlig personal.

Datum för besöket: juni 2020
Tack berntaagel
Omdömet skrevs 8 juni 2020

Restaurangen var rätt mörk trots att vi åt mitt på dagen, många glödlampor saknades och det är en mörk inredning. Det fanns flera erbjudanden, bland annat en Nationaldags-trerätters för 149 kr. Förrätten var god, huvudrätten lite ojämn där såsen ändå räddade rätten. Efterrättelsen var en besvikelse, när det står glass, jordgubbar och grädde förväntade vi oss vaniljglass. I stället fick vi en stor klick chokladglass, två jordgubbar och en tesked vispgrädde.

Datum för besöket: juni 2020
Tack 650ulrikah

Resenärer som tittade på Restaurang Freden - Restaurang Karlstad tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Restaurang Freden - Restaurang Karlstad? Berätta vad du tyckte!