“Mycket trevlig och god middag med familjen”
Omdöme om Nonna Grassa Italia

Nonna Grassa Italia
Rankad som nr 41 av 172 Restauranger i Karlstad
Omdömet skrevs 22 september 2020

Vi hade bokat in oss, åtta glada familjemedlemmar lite lagom hungriga på god italiensk mat. Vi blev inte besvikna.
Mycket bra service, vi blev uppassade direkt och sedan var "vår" servitör på tå i stort sett hela kvällen. Mat och dryck var till full belåtenhet, ingen runt bordet var missnöjd utan alla var genuint glada över besöket här.
Det enda negativa var stolarna som var riktigt obekväma och inte vad man vill sitta på under dryga två timmar.
Allt som allt verkligen värt ett besök och en god tvåa på min egen lista över Italienska restauranger i Karlstad.

Tack Deadmeat18

Omdömet skrevs 7 augusti 2020

trevligt ställe centralt karlstad, vi åt Pasta och pizza snabb service fast att stället var fullt, ok priser

Tack thomas n
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

God vällagad italiensk mat i trevlig miljö. Mycket välbesökt så förbokning rekommenderas. För en stund kan man drömma sig bort till Italien.

Tack 175gunillat
Omdömet skrevs 22 juni 2020 från mobil enhet

Tyvärr medioker restaurang. Jag har hört mängder med lovord för denna restaurang men när jag besökte den med en vän för ett par veckor sedan fick vi medioker mat på sin höjd.

Beställde pasta med tryffel och kyckling. De hade specat tryffelolja på en pizza på menyn men på denna rätt jag beställde stod det bara ”tryffel”. Jag antog därför att det var riktig tryffel men nej det var olja. Knappt någon för den delen, kände ingen tryffelsmak alls. Kycklingen var kall i mitten och jag fick gå till baren för att få kontakt med personalen. När jag fick tillbaka rätten hade de micrat min kycklingbit jag redan skurit i och pastan med och lagt allt på en ny tallrik. Dock saknades ruccola denna gång. Väldigt tråkigt. Servitören var väldigt trevlig!

Datum för besöket: juni 2020
Tack Addyrk
Omdömet skrevs 18 april 2020 från mobil enhet

Åt en jättegod pizza för ett par veckor sen, nu ett glas prosecco, fint i solen på uteserveringen utan avgaser, men lite hårda stolar. Mycket trevlig personal.

Datum för besöket: april 2020
Tack berntaagel

Resenärer som tittade på Nonna Grassa Italia tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Nonna Grassa Italia? Berätta vad du tyckte!