“Sååå bra😊”
Omdöme om Nonna Grassa Italia

Nonna Grassa Italia
Rankad som nr 27 av 186 Restauranger i Karlstad
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi var hit och åt middag en fredagkväll vi pizza , supergod . Personalen är underbart trevliga och serviceminder.
Andra gången vi äter här och lika nöjda bägge gångerna , första gången åt vi pasta och deras Nutellapizza till efterrätt, galet god

Tack Stina G

Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Trevligt lunchställe med mycket trevliga servitörer. Käkade pizza med oxfilé och en god italiensk öl. Avslutade lunchen med en smakrik IPA på tapp. Mycket bra ställe.

Tack theuglyone1
Omdömet skrevs 4 mars 2018

Bra bemötande av personalen från början till slut trots att det var fullt i restaurangen.
Miljön är mycket intimt och mysigt, varmrätten och desserten smakade bra. Vi kommer att besöka denna restaurang igen!

Tack djodat
Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

En Atmosfär ut av det vanliga med tillhörande uteservering i världsklass. Maten var toppen ska tilläggas

Tack Christoffer J
Omdömet skrevs 5 februari 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig personal, maten var en klass för sig! Pizzan var en av dem godaste pizzorna jag ätit i mitt liv! Hemkänsla i lokalen. Rekommenderar Nonna Grassa

1  Tack nickeny

Resenärer som tittade på Nonna Grassa Italia tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Nonna Grassa Italia? Berätta vad du tyckte!