“Njae!”

Rankad som nr 129 av 172 Restauranger i Karlstad
Kök: Bar, Pub, Grill
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar

Var sugna på Moules Frites. På Pitcher's fanns det. Fyra oöppnade musslor (döda eller kokta för kort) inget bröd att suga upp såsen med vilket inte gjorde något eftersom såsen var blaskig. Inga våtservetter och osynlig personal när det var dags att betala. Notan reducerades men det räcker inte.

Datum för besöket: september 2020
Tack Theoliten

Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Sämsta maten jag någonsin ätit! Tar hamburgare då jag ALDRIG varit på en restaurang som inte minst gjort en ok hamburgare. Dessa lyckades med att göra denna måltid till det värsta jag ätit på restaurang! Hade gladeligen ätit på mc Donalds om jag hade vetat detta! Fick plocka ur köttet för att det smakade såå dåligt! Den andra i sällskapet som beställt burgare fick göra det samma. Helt seriöst det sämsta jag någonsin ätit! Dessutom hade dom mage att ta fullt betalt för mat som inte kunde ätas..långt över halva köttet låg kvar på tallriken.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Nettis84
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Vi åt biff Rydberg. Den vill vi inte rekommendera. Potatisen var friterad och köttet i alldeles för stora bitar.

Datum för besöket: juli 2020
Tack anders41
Omdömet skrevs 6 juni 2020 från mobil enhet

Har Coronasituationen i åtanke här men vi blev välkomnade och blev satta vid ett bord. 28 minuter senare fick vi menyer. Drack dock bara men bortsett från väntetiden var det ett bra besök och personalen ursäktade väntetiden.

Datum för besöket: juni 2020
Tack 121marcuse
Omdömet skrevs 24 november 2019

Kl 18 var det glöggmingel, när vi kom fram dit så var förvirringen total! Ingen tog emot oss och förklarade här tar ni glögg och såhär dax blir ni insläppta till julbordet! Kl 19 skulle det varit mat, men 19:30 har vi fortfarande inte fått någon information om vart vi ska sitta!
Väl inne fick vi vänta en evighet på att få resa oss från bordet för att ta mat, bordet bredvid har redan hunnit ta mat flera gånger, vilket resulterade i att flera maträtter var slut när vi äntligen fick ta mat. Det var också servitörens förklaring till att maten var slut!
Showen var bra, men lokalen blev jättevarm när alla började dansa!
Inte stod det heller någon information om tider på hemsidan, utan fick fråga i telefon vid bokning när det började!

Datum för besöket: november 2019
Tack Florijan V
Farok J, Manager på Pitcher´s, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2019

Hej Florijan V.

Tack för att du påpekar våra brister, det var första helgen med julbord och vi har lärt oss en hel del av det också.
Vi är mycket tacksamma att du uppmärksammar oss på detta!

Med vänliga hälsningar:
Farok Jodat
Platschef.

Resenärer som tittade på Pitcher´s tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Pitcher´s? Berätta vad du tyckte!