“Dåligt”
Omdöme om Pinchos

Pinchos
Rankad som nr 15 av 182 Restauranger i Karlstad

Klen meny. Inga av deras rätter föll mig i smaken. Mycket pengar för för lite mat. Kommer ej äta på Pinchos i framtiden.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack B2773RSlp

Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

Detta var trevligt ställe
Och få sitta så nära vatten å njuta och
av smaka denna goda mat
Trevlig å bra service bättre än så kan det nog inte bli

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack ahl2q05R
Omdömet skrevs 11 februari 2021 från mobil enhet

Tyvärr blir det bara sämre och sämre kvalite på maten. Inte ens min dotter på 5 år tycker något smakar gott. Ledsen men ny meny och bättre smaker.

Datum för besöket: februari 2021
Tack ehalth
Omdömet skrevs 7 februari 2021 från mobil enhet

Suverän mat gillade konceptet jätte mycket kommer verkligen komma tillbaka till er snart och kommer rekommender alla jag vet att komma till er

Datum för besöket: februari 2021
Tack 531mian
Omdömet skrevs 3 januari 2021

Så besviken. Våra tjejer som fyllde år hade sett fram mot sång mm men inget hände! Maten var dock god

Datum för besöket: januari 2021
Tack annlisv2021

Resenärer som tittade på Pinchos tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Pinchos? Berätta vad du tyckte!