“Okej. ”

Kök: Svenskt, Café
Middagsalternativ: Frukost, Uteservering
Middagsalternativ: Frukost, Uteservering
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Okej mat, väldigt bra fika, mysig lokal. Men! Väldigt underlig behandling av kunder. En man ville flytta en bricka så att han fick ett bord att sitta vid. Fick direkt en avsnäsning. Personalen är alltid ny, men ser alltid likadan ut. Skumt!

Datum för besöket: mars 2018
Tack J8M7K

Omdömet skrevs 10 september 2017 från mobil enhet

Tillsammans med min sambo och en kompis tog vi en lunch på detta mysiga café. Tog kycklingspett samt två gratinerade mackor. Dem snålade inte på osten och man blev väldigt mätt. Hade även väldigt saftiga efterrätter.

Datum för besöket: september 2017
Tack StefanEncrona
Omdömet skrevs 14 augusti 2017 från mobil enhet

Obehaglig övervakning av kunderna. Dessutom behandlas kunderna olika baserat på utseendemässiga grunder. Fy!

Datum för besöket: augusti 2017
2  Tack Peter O
Omdömet skrevs 29 juli 2017

Hade en väldigt trevlig upplevelse här inne! Oerhört god mat, väldigt trevlig personal, suverän inredning i ett gammaldags stuk som förde tankarna tillbaka till mitt barndomshem :)

Datum för besöket: juni 2017
Tack ConraDargo
Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Mycket god sallad, matig, mumsig och prisvärd. Trevlig personal och bra service! Kaffe ingår i lunchen och det är ganska gott om sittplatser.

Datum för besöket: juli 2017
Tack panna727

Resenärer som tittade på Café Linné Konstantina tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Café Linné Konstantina? Berätta vad du tyckte!