“Shemul i köket är fantastisk”
Omdöme om Taj Indian Kitchen

Taj Indian Kitchen
Rankad som nr 290 av 371 Restauranger i Uppsala
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Jag har besökt Indien 8 gånger. Där åt jag ute lika väl som hemma hos vänner. Den kyckling Vindaloo jag beställer på Taj, Gränby foodcourt är exakt som den smakar i Indien. Kocken Shemul I köket gör ett fantastiskt jobb! Även killen i kassan som jobbar helger är mycket trevlig och snäll. Fortsätt så! Ni är duktiga! Bry er inte om de dåliga omdömena. Det är bara ignoranta människor med beska i munnen som gillar sprida deras negativa attityder...

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack hediavH

Omdömet skrevs 23 juni 2020 från mobil enhet

Maten är inte Indisk. Min fru tog Scampi Tikka Masala och såsen var som tomatsoppa. Min balti var liten bättre men det var smaklös och kyckling var torr. Naan bröd var gammal. Sämst indisk mat vi har alltid ätit.

Datum för besöket: juni 2020
Tack 329phillipb
Omdömet skrevs 15 december 2019 från mobil enhet

Stor besvikelse - familjen åt olka rätter och allt smakade för trist. Överkokt ris (hur är det möjligt). Panir Masala smakade korvstroganoff. Personalen var stressad och ointresserad. Vi kommer inte tillbaka...

Datum för besöket: december 2019
3  Tack 283anjap
Omdömet skrevs 12 september 2019 från mobil enhet

Restaurangen Taj Indian Kitchen ligger i gränby centrums foodcourt, ganska centralt i centrumet bland andra utbud av olika restaurangkök. Jag tog en tikka masala med lamm som var god, något kryddlös. Riset var riktigt gott och salladen till var fräsch. Kan verkligen rekommendera att ta deras 'vitlöks nan-bröd', helt ljuvligt gott.

Datum för besöket: september 2019
Tack SofiaEkBerggren
Omdömet skrevs 30 oktober 2018

Taj Indian Kichen serverar vällagad mat till handlande besökande i Gränby centrum. Inga direkta överraskningar. Helt ok.

Datum för besöket: oktober 2018
1  Tack P_Anders_L

Resenärer som tittade på Taj Indian Kitchen tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Uppsala, Uppsala län

Besökt Taj Indian Kitchen? Berätta vad du tyckte!