“Dylans grill? Dylan och chill!”
Omdöme om Dylan's Grill

Dylan's Grill
Rankad som nr 2 av 16 Smått och gott i Uppsala

Sjukt sköna grabbar men kunde inte lista ut vem som var Dylan. milshaken fick mig att shake sönder av smarrighet!

Datum för besöket: november 2020
Tack sweden_food_review

Omdömet skrevs 10 september 2019

Riktigt bra hamburgare! Dylans ligger flera nivåer över de vanliga hamburgerkedjorna, rekommenderas verkligen.

Datum för besöket: maj 2019
2  Tack Erik S
Omdömet skrevs 5 maj 2019 från mobil enhet

Fick jag bara äta en burgare till i mitt liv skulle jag välja en dubbel cowboy från Dylans foodtruck i Gränby!

Datum för besöket: maj 2019
Tack patrikb605
Omdömet skrevs 15 januari 2019 från mobil enhet

Goda burgare, varma och färska pommes frites, och trevlig personal. Är en nöjd och återkommande kund.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Amanda B
Omdömet skrevs 12 december 2018 från mobil enhet

Jättegod mat. Trevlig atmosfär och personal. Min favoritrestaurang i Uppsala. Boka bord i god tid om du vill gå hit.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack ingbrittostman

Resenärer som tittade på Dylan's Grill tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Dylan's Grill? Berätta vad du tyckte!