“Bästa pastan i stan”

Ristorante Villa Romana AB
Boka med
Ristorante Villa Romana AB har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 18 av 378 Restauranger i Uppsala
Kök: Italienskt, Från Medelhavet, Skandinaviskt
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Var just och avnjöt en lunch på denna oerhört trevliga italienare.
Vi startade med Antipasti som var både vältilltagen och riktigt hög kvalitet på råvarorna.

Sedan intogs en pasta och hamburgare som båda var riktigt bra tillagade och fint presenterade.

Ett extra plus för trevlig personal.

Tack SvenAJohansson82

Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Supernöjd med valet av restaurang. Hela sällskapet var nöjda med maten. Väldigt bra pastarätter och stora portioner. Bra service - går gärna tillbaka hit!

Tack idafinsmakare
Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Snabb och trevlig service, med god och prisvärd mat! Alla var jättenöjda med både varmrätt och efterrätt. Stora portioner och en bra smakupplevelse. Rekommenderas varmt!

Tack Minja L
Omdömet skrevs 6 mars 2018

Väldigt trevlig miljö och god mat. Välkomnande service och vänlig uppassning. Ligger lite undanskymt från huvudgatan men värt ett besök.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Josef R
Omdömet skrevs 26 februari 2018

Supergod mat och jätte trevlig och service inriktad personal. Pastan vi åt var det godaste jag ätit!

Datum för besöket: juni 2017
Tack Marie E

Resenärer som tittade på Ristorante Villa Romana AB tittade också på

Uppsala, Uppsala län
Uppsala, Uppsala län

Besökt Ristorante Villa Romana AB? Berätta vad du tyckte!