“God mör köttbit”

Rankad som nr 108 av 374 Restauranger i Uppsala
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar, Avhämtning
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 28 juni 2018 från mobil enhet

Beställde en 300 gr köttbit med tillbehör och sås. Mycket mör och fin medium rare. Goda grönsaker med en bra dressing. Mina kompisar fick frasiga strips. Sås med fin rökig smak. Passande rött vin. De som beställde öl fick det i frostiga glas. Satt på uteserveringen. Nöjd!

Tack Joakim G

Omdömet skrevs 7 april 2018

Jag började middagen med att beställa en Margarita och fick en mixad som var så otroligt sur, när jag påpekade det så fick jag till svar att de kunde hälla i mer sockerlag eller så kunde jag blanda ut den med sodavatten. Även maten höll inte heller den kvalitet som vi är vana vid. Något har brustit i konceptet hos Texas i Uppsala.

Tack MrsMonCherie
Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Är man ute efter go mat, bra råvaror och service är det här ett ställe för en. Imponerad av tillagningen och alla i sällskapet vart nöjda, inklusive vegetarianen kommer gärna tillbaka igen!

Tack shiiilan
Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Va bra länge sedan vi var där och åt nu. Längre tillbaka har maten varit suverän. Måste säga att jag blev ganska besviken den här gången. Köttet saknade totalt kryddning och blev bara tråkigt. Beställde dessutom medium/rare men var medium med rejält över stekt yta, trist. Min dotter tyckte köttet va för segt. Majsen kändes bara värmd, inte alls den där ”grillade” ytan som gör den lite krispig . Dessutom tas det bra betalt för rätterna.
Fräsch sallad innan vi fick köttet dock.

Tack bellaUppsala
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på fem pers som besökte restaurangen. Tyvärr blev vi besvikna på servicen hos personalen. Fyra olika servitriser kom under middagen och frågade om maten smakade bra vilket upplevdes som stressande. Avdukningen påbörjades innan alla i sällskapet hade avslutat sin middag och senare kom en servitris utan förvarning och meddelade på ett otrevligt sätt att nästa sällskap skulle ha bordet. En i sällskapet beställde en ugly burger, osten var plastig och ej värmd samt brödet var torrt. Den som beställde lammytterfilé fick inget vitlökssmör.

Tack evae31

Resenärer som tittade på Texas Longhorn Uppsala tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Texas Longhorn Uppsala? Berätta vad du tyckte!