“Inte bra”
Omdöme om New India

New India
Rankad som nr 154 av 368 Restauranger i Uppsala
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Beställde hämtmat, två olika rätter, en balti och en masala - men de både såg och smakade likadant. Dessvärre var smaken inte heller bra! Det var nerflugen inga smaker utan bara hetta. Rätterna kostande nästan 180 kr styck - vilket det aldrig är värt.

Rekommenderas inte helt enkelt.

Tack Isabel B

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Åt söndagsmiddag med min kille innan vi gick på bio. Var sugen på att testa indiskt. Egentligen kanske ingen av oss tycker speciellt mycket om indiskt då vi inte alls tyckte maten var så god. Servicen var dock fantastisk! Stort plus för trevlig personal. Mysighetsfaktorn var dessvärre inte så hög.

Tack SabinaElisabet
Omdömet skrevs 4 november 2017 från mobil enhet

Brukade ofta äta lunch här för några år sedan när jag jobbade i Uppsala och tog ofta hämtmat härifrån och har tyckt att det varit ett hyfsat bra ställe.

Ikväll blev jag dock väldigt besviken. Beställde hämtmat på kvällen och riset kändes ofräscht och gammalt. Även maten kändes som om den var uppvärmd. Köttet i min Rogan Josh var segt och räkorna i min flickväns mat var hårda som om de blivit uppvärmda flera gånger. Vårt vitlöksnaan var stabbigt och rätt smaklöst.

Hoppas att det var en engångsföreteelse, men ikväll känns det tveksamt om de får förnyat förtroende. Synd eftersom jag tidigare tyckt att det var en av de bättre indiska restaurangerna i Uppsala.

Tack Jan T
Omdömet skrevs 10 oktober 2017

Wow, är det här indisk mat? Ska inte indisk mat smaka indiskt? Var är då kryddorna? Har de gömt dom? Var där på lunch. Man hade även Kina- och Thai-.mat, möjligen i ett försök att dölja att man inte kan laga indisk mat. Jösses vad man känner sig lurad.

2  Tack Cynical N
Omdömet skrevs 10 oktober 2017 från mobil enhet

Om Ni Gillar indisk mat det här restaurangen är den bästa I uppsala.. Go mat trevlig staff .. Rekomenderar!!! ¥

Tack biniam_sagai

Resenärer som tittade på New India tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt New India? Berätta vad du tyckte!