“Medelmåttig restaurang utan återbesök. ”
Omdöme om Tzatziki

Tzatziki
Rankad som nr 45 av 371 Restauranger i Uppsala
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Lite svajig service och halvbra mat. Det tog lång tid innan vi fick beställa, men drickan kom in snabbt. Tyvärr missade de att vi även ville ha vin till maten och fick beställa igen.
Maten tog sin stund, och var tyvärr ingen höjdare. Souvlaki med klyftpotatis, dåligt kryddat kött och mer kokt än grillat. Trist helt enkelt.
Notan var fel och det blev lite knorrande när vi påpekade det. Gick heller inte att få delad nota när vi var flera par. Så svårt kan det ju inte vara?
Priserna var ok, men å andra sidan var ju maten sisådär....

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Arakina2

Omdömet skrevs 8 augusti 2021

jätte god mat, super service, fräsch resturang, snäll personal, bra priser. alltid lika nöjd me allting.

Datum för besöket: juni 2021
Tack ishtaro228
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Tillbaka och lika nöjd, delade på flertal Meze rätter. Provade på marinerad Bläckfisk som inte var som tänkt. Rätten bestod av en armdel och inte "ringar", ätbart men som sagt inte som tänkt. Service var jättebra i en fullsatt restaurang.

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack jonaslanden73
Omdömet skrevs 19 juli 2021 från mobil enhet

Kyparen ansåg att matallergi var ett "problem". Kunde/orkade inte svara på frågor vad som inte innehöll mjölk. Frågade om det gick att få lite gethalloumi istället för tzaziki, det skulle gå bara bra, sen på notan 85 kr för en Halloumi-rätt... aja baja. Efter viss väntan fick vi förrätten tillsammans med varmrätten. Hade vi vetat att vi får dessa ihop hade vi självklart inte beställt förrätt.

Datum för besöket: juli 2021
Tack anderst946
Omdömet skrevs 10 juli 2021 från mobil enhet

Jag får först fel och min sambo har hår i sin mat. Vi säger till och får ny. mat.

Maten är kall och så torrt kött att det knappt går att äta.

Vi säger att vi tyvärr inte är så nöjda när vi ätit klart och servitrisen säger det till sin chef som i sin tur säger ”inget vi kan rå för”. Oseriöst ställe.

Under hela middagen så verkade det vara kaos i personalen och det tjafsades öppet… oprofessionellt.

Datum för besöket: juni 2021
Tack 783ulrikaf

Resenärer som tittade på Tzatziki tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Tzatziki? Berätta vad du tyckte!