“Stans bästa personal”
Omdöme om Tzatziki

Tzatziki
Rankad som nr 47 av 363 Restauranger i Uppsala
Kök: Grekiskt

Känslan är att vara i ett annat land. Väldigt god mat, mycket prisvärt men en lite liten vinlista.
Personalen är mycket trevlig och hjälpsam och de möter med ett leende.
Gå dit för en drink eller en middag, lika trevligt vilket som med ljudet rån ån i bakgrunden. En fin upplevelse.

Tack klip12

Trevlig restaurang, med bra priser, mysigt läge vid ån. Satt på uteserveringen, vart lite kallt nu en september eftermiddag. Personalen var trevlig och effektiv. Maten var mycket god tycker jag. Jag tog souvlaki, det enda jag inte förstod var brödbiten som vart dränkt i tomatsås, den var bara mjuk sörja av brödet. Hade varit bättre med brödet på sidan tror jag. Blev även en liten dessert, creme caramel. Är jag i Uppsala, kommer jag absolut återvända.

Tack Lukas3e
Omdömet skrevs 13 september 2020 från mobil enhet

Den mysigaste restaurangen i Uppsala med trevlig personal och väldigt god mat att förtära på deras underbara utservering

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Abcbm
Omdömet skrevs 7 september 2020 från mobil enhet

Ville verkligen tycka om detta ställe; för läget är verkligen magiskt. Men bläckfisk som smakar som om den var friterad 12 timmar innan, indränkt pitabröd i tomatsås och kycklingspett som inte smakar något gör att vi aldrig kommer att besöka detta ställe igen, tyvärr.

Tack arlinda87
Omdömet skrevs 7 september 2020 från mobil enhet

Fantastisk uteservering. Mycket trevlig personal. God mat. Kändes som man var utomlands. Rekommenderas varmt

Tack Susanne P

Resenärer som tittade på Tzatziki tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Tzatziki? Berätta vad du tyckte!