“Underbart Anrikt konditori”

Kök: Café
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Uteservering
Omdömet skrevs 17 november 2019

Gott kaffe,glad och trevlig personal, mycket gott klassiskt fika i vacker miljö
Hit kommer vi tillbaka

Datum för besöket: november 2019
2  Tack ErikssonP1974

Omdömet skrevs 17 oktober 2019 från mobil enhet

Högtidligt och mysigt.
Gammeldax.
Känns som att stiga tillbaka in i tiden. Det här är kvalitetsfik när det är som bäst. Trevlig personal, gott kaffe o fika. Gillade de stora goda mackorna oxå.
Tack för en underbar stund.
Lite slitet men det är ju oxå charmen.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack evar644
Omdömet skrevs 21 september 2019 från mobil enhet

Besökte fiket för att min pappa önskade det på sin födelsedag.
Vi köpte goda mackor och varsin nötros. Kakan var torr och tråkig. Vi blev besvikna!
När vi påtalade att kakan var torr så fick vi bara höra att ”det var bra att vi sa det”. Vi köpte med oss chokladbollar hem, tyckte att vi kunde fått lite rabatt som plåster på såren, men vi fick bara ett leende tillbaka.
Snöpligt 80-års fika för mig och mina föräldrar. Vi väljer ett annat fil nästa gång.

Datum för besöket: september 2019
1  Tack 140christinad
Omdömet skrevs 16 september 2019 från mobil enhet

En bulle, ett wienerbröd och två latte för 140 kronor. Ganska prisvärt för att vara Uppsala. Gott fika, bullen något torr. Lugnt och skönt en söndag kl 12-13. Ganska slitet, på gränsen till för slitet. Men mysigt och anrikt.

Datum för besöket: september 2019
Tack J8M7K
Omdömet skrevs 27 juni 2019 från mobil enhet

Torrare bullar har vi aldrig ätit. Visserligen gammalt och anrikt konditori, men det räcker inte när utbudet inte smakar väl.

Datum för besöket: juni 2019
Tack Emphili

Resenärer som tittade på Ofvandahls Hovkonditori tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Ofvandahls Hovkonditori? Berätta vad du tyckte!