“Irländsk pub”

20:00
Rankad som nr 77 av 398 Restauranger i Uppsala
Kök: Irländskt, Skotskt, Brittiskt, Brew Pub
Omdömet skrevs 20 april 2017

En typisk irländsk pub med bra mat och ett rejält och omfångsrikt utbud av öl från världens alla hörn. För det mesta bra och proffsig service.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Bengt Ö

Omdömet skrevs 14 april 2017

Åt ribs och dem var helt fantastiska och fick bra rekommendationer om vilken öl jag skulle välja bland deras 20 gästtappar.

Förutom bra mat och dryck så måste jag berömma servicen, proffsigt ment avslappnat hela vägen, bravo!

Plus i kanten för att O´connors lyckats behålla den genuina irländska pubkänslan, känns nästan som att man är i Irland!
Stort tack för en lyckad kväll O´connors!

Datum för besöket: april 2017
Tack Christian K
Omdömet skrevs 23 februari 2017

Det är en typisk pub med pub mat men gott.
Deras hamburgar med stora klyftpotatis o coslow sallad är makalöst gott.
Tyvärr lokalen luktar rök!

Datum för besöket: mars 2016
Tack Shake1010
Omdömet skrevs 9 februari 2017

Bra utbud, men ointresserad barpersonal, svårt att få kontakt med personalen, misstag vid betalningen. Vi fick notan, när vi beställde mer och skulle sätta upp det på notan!!!!!

Datum för besöket: februari 2017
Tack sirimage
Omdömet skrevs 29 december 2016

Trevlig pub med helt ok mat till bra priser. Trevlig personal men kanske lite för upptagna just denna kväll. För de som gillar olika sorters öl finns det bra utbud.

Datum för besöket: december 2016
Tack Anna A

Resenärer som tittade på O'Connor's tittade också på

Uppsala, Uppsala län
Uppsala, Uppsala län

Besökt O'Connor's? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.