“Bra priser”

Lucullus
Rankad som nr 116 av 374 Restauranger i Uppsala
Middagsalternativ: Uteservering
Middagsalternativ: Uteservering

Bra ställe att gå till när man är ett gäng om 8-10 personer. Det är inte så trångt mellan borden och bra ljus så man kan både se och höra varandra.
Finns olika rätter såsom fisk, kötträtter, pizza till humana priser. Finns även husets vin som kostar 65 kronor glaset.
Rätterna är fint upplagda och smakar bra, men restaurangen är inget gourmetställe.
Trevlig personal.
Nära till Uppsala konsert och kongress samt järnvägsstation och regionbussar.

Tack Christina S

Omdömet skrevs 17 september 2018

Ganska stor restaurang. Enkel inredning men prisvärd och god mat. Åt en fläskfilé Oscar. Mycket gott och snyggt upplagt.

Tack Hans-Olof S
Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

Fantastisk fin plankstek dock åkte betyget ner då det var små f.d djupfrysta räkor som utgjorde räksalladen vi tog till förrätt.

Tack Annelie B
Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Jag och min fru kom in och skulle ta en öl innan vi skulle gå på teater i konserthuset. Vi fick besked om att de var fullbokade. Vi sa att vi inte skulle äta utan bara ta en öl. Hur länge ska ni vara här? Bara en halvtimme sa vi. Då får ni sitta där! Dvs vid utgången. Lokalen var så gott som tom. Otroligt otrevligt bemötande. Vi tog en öl och bestämde oss för att aldrig återkomma

Tack Göran H
Omdömet skrevs 14 januari 2018

Går gärna hit på luncherna eftersom såväl kvalitet och priset är bra.
Miljön är helt OK.
Har tagit kallrökt lax till luncherna och den är mycket bra.

Tack Sten224

Resenärer som tittade på Lucullus tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Lucullus? Berätta vad du tyckte!