“Plankstek”

Rankad som nr 103 av 381 Restauranger i Uppsala
Middagsalternativ: Uteservering
Middagsalternativ: Uteservering
Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

Fantastisk fin plankstek dock åkte betyget ner då det var små f.d djupfrysta räkor som utgjorde räksalladen vi tog till förrätt.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Annelie B

Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Jag och min fru kom in och skulle ta en öl innan vi skulle gå på teater i konserthuset. Vi fick besked om att de var fullbokade. Vi sa att vi inte skulle äta utan bara ta en öl. Hur länge ska ni vara här? Bara en halvtimme sa vi. Då får ni sitta där! Dvs vid utgången. Lokalen var så gott som tom. Otroligt otrevligt bemötande. Vi tog en öl och bestämde oss för att aldrig återkomma

Datum för besöket: mars 2018
Tack 775g_ranh
Omdömet skrevs 14 januari 2018

Går gärna hit på luncherna eftersom såväl kvalitet och priset är bra.
Miljön är helt OK.
Har tagit kallrökt lax till luncherna och den är mycket bra.

Datum för besöket: november 2017
Tack Sten224
Omdömet skrevs 8 januari 2018

Åt lunch med kollegorna, det var bra mat för ett bra pris. Dagens lunch och pizzor kostar lika mycket. Sägs vara Uppsalas första pizzeria, nu är det mer än så. Har även ätit finmiddag här med familjen flera gånger förut och alltid varit nöjd.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Tim G
Omdömet skrevs 21 oktober 2017

Jag brukar oftast ta plankstek och den brukar alltid vara god. Dem har hyfsad bra service och maten brukar komma mellan 15-20 min beroende på hur mkt folk det är.

Datum för besöket: maj 2017
Tack patrickarlsson92

Resenärer som tittade på Lucullus tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Lucullus? Berätta vad du tyckte!