“Gott bröd, trevlig personal”
Omdöme om Lucullus

Lucullus
Rankad som nr 116 av 374 Restauranger i Uppsala
Middagsalternativ: Uteservering
Middagsalternativ: Uteservering
Omdömet skrevs 8 januari 2018

Åt lunch med kollegorna, det var bra mat för ett bra pris. Dagens lunch och pizzor kostar lika mycket. Sägs vara Uppsalas första pizzeria, nu är det mer än så. Har även ätit finmiddag här med familjen flera gånger förut och alltid varit nöjd.

Tack Tim G

Omdömet skrevs 21 oktober 2017

Jag brukar oftast ta plankstek och den brukar alltid vara god. Dem har hyfsad bra service och maten brukar komma mellan 15-20 min beroende på hur mkt folk det är.

Tack patrickarlsson92
Omdömet skrevs 11 oktober 2017 från mobil enhet

Som vanligt mycket god o prisvärd mat. Trevligt bemötande.
Min efterrätt är som för det mesta friterad camembert, serverades dock utan glas o friterad persilja, lite synd annars helt nöjd.

Tack AnitaTommy
Omdömet skrevs 3 oktober 2017

Mycketen snabblunch. husman men helt ok mat när man kommer hungrig och vill snabbt har något som stillar hungern. Kanske ingen gastronomisk upplevelse men helt ok för

Tack Magnus D
Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Vi beställde plankstek och det var riktigt bra. Fick maten fort vilket passa väldigt bra när man hade en grinig 7 månaders bebis med sig. Trevlig personal rekommenderas

Tack Jessica G

Resenärer som tittade på Lucullus tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Lucullus? Berätta vad du tyckte!