“Bra ställe”

Rankad som nr 116 av 374 Restauranger i Uppsala
Middagsalternativ: Uteservering
Middagsalternativ: Uteservering
Omdömet skrevs 21 oktober 2017

Jag brukar oftast ta plankstek och den brukar alltid vara god. Dem har hyfsad bra service och maten brukar komma mellan 15-20 min beroende på hur mkt folk det är.

Tack patrickarlsson92

Omdömet skrevs 11 oktober 2017 från mobil enhet

Som vanligt mycket god o prisvärd mat. Trevligt bemötande.
Min efterrätt är som för det mesta friterad camembert, serverades dock utan glas o friterad persilja, lite synd annars helt nöjd.

Tack AnitaTommy
Omdömet skrevs 3 oktober 2017

Mycketen snabblunch. husman men helt ok mat när man kommer hungrig och vill snabbt har något som stillar hungern. Kanske ingen gastronomisk upplevelse men helt ok för

Tack Magnus D
Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Vi beställde plankstek och det var riktigt bra. Fick maten fort vilket passa väldigt bra när man hade en grinig 7 månaders bebis med sig. Trevlig personal rekommenderas

Tack Jessica G
Omdömet skrevs 15 juli 2017

Gick ut med frun för en bit mat på lördagskvällen. Att det blev just Lucullus var mest en slump. Men vi lämnade restaurangen mätta och glada och en god upplevelse rikare.

Tack Arne F

Resenärer som tittade på Lucullus tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Lucullus? Berätta vad du tyckte!