“Billigt lunchställe”

Rankad som nr 102 av 381 Restauranger i Uppsala
Middagsalternativ: Uteservering
Middagsalternativ: Uteservering
Omdömet skrevs 3 oktober 2017

Mycketen snabblunch. husman men helt ok mat när man kommer hungrig och vill snabbt har något som stillar hungern. Kanske ingen gastronomisk upplevelse men helt ok för

Datum för besöket: september 2017
Tack Magnus D

Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Vi beställde plankstek och det var riktigt bra. Fick maten fort vilket passa väldigt bra när man hade en grinig 7 månaders bebis med sig. Trevlig personal rekommenderas

Datum för besöket: juli 2017
Tack Jessica G
Omdömet skrevs 15 juli 2017

Gick ut med frun för en bit mat på lördagskvällen. Att det blev just Lucullus var mest en slump. Men vi lämnade restaurangen mätta och glada och en god upplevelse rikare.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Arne F
Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

Utmärkt service
Vällagad och smakrik Black and White. Inget övrigt att önska . Bra bemötande. Rekommenderas .

Datum för besöket: juni 2017
Tack Rolf B
Omdömet skrevs 21 april 2017

Denna restaurang har funnits i Uppsala i många många år.
Har varit där flera gånger och maten är god (sista gången var köttet lite för well done trots önskemål om motsatsen) priset är bra och de har bra öppettider. Serveringen är så där. Inget jätteintresse av dig som kund. Jag rekommenderar den i alla fall för pris och smak.

Datum för besöket: februari 2017
Tack Jenka69

Resenärer som tittade på Lucullus tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Lucullus? Berätta vad du tyckte!