“God mat ”

Rankad som nr 116 av 374 Restauranger i Uppsala
Middagsalternativ: Uteservering
Middagsalternativ: Uteservering
Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Vi beställde plankstek och det var riktigt bra. Fick maten fort vilket passa väldigt bra när man hade en grinig 7 månaders bebis med sig. Trevlig personal rekommenderas

Tack Jessica G

Omdömet skrevs 15 juli 2017

Gick ut med frun för en bit mat på lördagskvällen. Att det blev just Lucullus var mest en slump. Men vi lämnade restaurangen mätta och glada och en god upplevelse rikare.

Tack Arne F
Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

Utmärkt service
Vällagad och smakrik Black and White. Inget övrigt att önska . Bra bemötande. Rekommenderas .

Tack Rolf B
Omdömet skrevs 21 april 2017

Denna restaurang har funnits i Uppsala i många många år.
Har varit där flera gånger och maten är god (sista gången var köttet lite för well done trots önskemål om motsatsen) priset är bra och de har bra öppettider. Serveringen är så där. Inget jätteintresse av dig som kund. Jag rekommenderar den i alla fall för pris och smak.

Tack Jenka69
Omdömet skrevs 20 april 2017 från mobil enhet

Ett ställe som jag besökte och åt mitt livs första pizza på 1969
Här har tiden stannat i miljö och på matsedeln. Jag åt fläskfilé något överstekt, god pommes god sås. Till efterrätt bananasplitt helt OK.

Tack Lena Ö

Resenärer som tittade på Lucullus tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Uppsala, Uppsala län

Besökt Lucullus? Berätta vad du tyckte!