“Ägarna borde byta ut vakterna...”
Omdöme om Flustret

Flustret
Rankad som nr 272 av 370 Restauranger i Uppsala
Kök: Europeiskt
Middagsalternativ: Uteservering
Middagsalternativ: Uteservering
Omdömet skrevs 29 april 2018 från mobil enhet

De är sjukt inkompetenta och borde se besökare som bra kunder. Inte utöva maktmissbruk. Enda anledningen att detta ställe går runt ekonomiskt är pga att det inte finns så många liknande ställen att besöka.

5  Tack Johan E

Omdömet skrevs 22 januari 2017

Dansställe eller nattklubb med öppettider 22-03. Finns black jack men jag saknar rouletten som försvinner från fler och fler uteställen! Vi hade en trevlig kväll här!

Tack robban2015
Omdömet skrevs 17 december 2016

Ni borde inte ställa borden så tätt, svårt att ta sej fram, trångt o stökigt. Svårt att ens ta sej till bordet med sin tallrik. Maten var ok men tala gärna om för serveringspersonalen att det inte är ok att skrapa av rester på en tallrik stående på bordet mitt bland ätande gäster! Man kan tappa aptiten för mindre....

Tack Eva B
Omdömet skrevs 17 oktober 2016 från mobil enhet

Öde...
borde kunna vara mer folk men vi gick vidare och kände oss snuvade på inträdet.
Hoppas man snart hittar sin nisch och får folk.

2  Tack Annika F
Omdömet skrevs 14 oktober 2016 från mobil enhet

Ni borde se över era vakter omgående. När man som chaufför blir ombedd att lämna stället, för att vakten påstår att jag tagit ett snedsteg.

4  Tack Kit N

Resenärer som tittade på Flustret tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Flustret? Berätta vad du tyckte!