“Inga fler julbord här”

Kök: Europeiskt
Middagsalternativ: Uteservering
Middagsalternativ: Uteservering
Omdömet skrevs 17 december 2016

Ni borde inte ställa borden så tätt, svårt att ta sej fram, trångt o stökigt. Svårt att ens ta sej till bordet med sin tallrik. Maten var ok men tala gärna om för serveringspersonalen att det inte är ok att skrapa av rester på en tallrik stående på bordet mitt bland ätande gäster! Man kan tappa aptiten för mindre....

Datum för besöket: december 2016
Tack 676evab

Omdömet skrevs 17 oktober 2016 från mobil enhet

Öde...
borde kunna vara mer folk men vi gick vidare och kände oss snuvade på inträdet.
Hoppas man snart hittar sin nisch och får folk.

Datum för besöket: september 2016
2  Tack Annika F
Omdömet skrevs 14 oktober 2016 från mobil enhet

Ni borde se över era vakter omgående. När man som chaufför blir ombedd att lämna stället, för att vakten påstår att jag tagit ett snedsteg.

Datum för besöket: oktober 2016
5  Tack Kit N
Omdömet skrevs 28 juni 2016

Jag åt fotbollsbuffé i samband med Sveriges match mot Belgien i EM. Trots att Sverige förlorade var maten bättre än väntat.

Datum för besöket: juni 2016
Tack Jan6306
Omdömet skrevs 6 december 2015 från mobil enhet

Vilka är målgruppen?
Personalen fantastiskt ointresserad av service, kön till att lämna in jackan 55 !!! Minuter... Partydödare!! När vi ska gå så är det fortf kö in, men då vi ska med buss vill vi gå emellan kön för att hinna, men ignoreras, ber till sist en vakt om hjälp för sällskapets räkning om uppmärksamhet av garderobspersonalen.. Nä, här finns mycket mer att önska!!!

Datum för besöket: december 2015
Tack Annika F

Resenärer som tittade på Flustret tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Flustret? Berätta vad du tyckte!