“Fotbollskväll”

Kök: Europeiskt
Middagsalternativ: Uteservering
Middagsalternativ: Uteservering
Omdömet skrevs 28 juni 2016

Jag åt fotbollsbuffé i samband med Sveriges match mot Belgien i EM. Trots att Sverige förlorade var maten bättre än väntat.

Tack Jan6306

Omdömet skrevs 6 december 2015 från mobil enhet

Vilka är målgruppen?
Personalen fantastiskt ointresserad av service, kön till att lämna in jackan 55 !!! Minuter... Partydödare!! När vi ska gå så är det fortf kö in, men då vi ska med buss vill vi gå emellan kön för att hinna, men ignoreras, ber till sist en vakt om hjälp för sällskapets räkning om uppmärksamhet av garderobspersonalen.. Nä, här finns mycket mer att önska!!!

Tack Annika F
Omdömet skrevs 3 augusti 2015

Mitt besök gäller Restaurang Honung som ligger på Flustrets baksida (och tillhör Flustret). Trött service med trist attityd (lördag 1/8), lång väntan på dyra hamburgare med stenhårt kött. Det enda positiva vid vårt besök var själva läget och uteserveringen. Hade lunchmenyn framme som för att locka med och sen när man frågade om den så snäste tjejen i baren av med att den inte gällde på helgerna.

Tack eugen1984
Omdömet skrevs 9 januari 2015

Det var många år sedan jag var på Julbord på Flustret. Men grymt vad de imponerade det var betydligt bättre än vad vi förväntat oss och var minst lika bra som domtrappkällarens. Maten var vällagad, god och hemlagat. Vill man boka ett julbord för lite fler personer och mysfaktorn inte är det viktiga, Då är Flustret ett mycket bra alternativ.

Tack Magnus B
Omdömet skrevs 15 oktober 2014 från mobil enhet

Bara små ungar och sunkiga typer var där. Bartendern på övervåningen med stort krulligt hår var så nonchalant och otrevlig när vi beställde dricka. Deras "stor stark" glas var som ett litet dricksglas.
Drinkarna var mycket dyrare än vanligt.
Vakterna var läskiga och vissa såg påverkade ut.

1  Tack Isabella N

Resenärer som tittade på Flustret tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Flustret? Berätta vad du tyckte!