“Kanon”
Omdöme om Iberico Tapas & Bar

Iberico Tapas & Bar
Rankad som nr 17 av 363 Restauranger i Uppsala

Vårt bemötande från ankomst fredagen den 21/5 var utomordentligt. Vår servitris Johanna levererade långt över förväntan. Under hela vår vistelese hos er gav hon otroligt bra service och såg över våra behov. En otroligt trevlig upplevelse. Bra mat.

Datum för besöket: maj 2021
Tack claudiotO2497GO

Omdömet skrevs 15 maj 2021

Så sjukt gott, deras patata bravas och sangria är det få som slår. Bättre än såhär blir det inte!!!!

Datum för besöket: maj 2021
Tack 139ibrahimm
Omdömet skrevs 30 april 2021

Jag och min sambo var på Iberico för första gången för 3 år sedan och blev väldigt besvikna. Men - vi gav det en andra chans och gick dit igen förra året. Så även igår - betygen har ändå höjts under åren. Men nä - det här var absolut sista gången. Gambas al ajillo är en klassisk tapasrätt där man njuter av att få in den heta tallriken, med fräsande olja som doftar av chili och vitlök och där scampin är magisk och brödet lika gott att doppa i oljan. Vad får man på Iberico? 4 sorgligt kokta scampi i en smaklös oljig buljong. Och övriga tapas var lika trista. Det enda de hade lyckats med var potatisen, som ändå behövde extra salt. Ledsen - Iberico - men vi kommer inte tillbaka - det finns såååååå många andra tapasställen som förtjänar ett besök bättre. Pinsamt dåligt!

Datum för besöket: april 2021
Tack persson_veronica
Omdömet skrevs 10 april 2021

Har varit på Iberico flera gånger och alltid blivit väldigt nöjda med våra kvällar där! Alla rätter vi provat har varit bra, men våra favoriter är råbiff, tonfisken och bombas. Stämningen är alltid mysig och personalen är väldigt vänlig och serviceinriktad.

Datum för besöket: februari 2021
Tack AlexRen1
Omdömet skrevs 27 mars 2021 från mobil enhet

Otrolig mat och genuina smaker! Ett MÅSTE i Uppsala. Proffesionell service och fin miljö. Stans bästa espresso martini finns också här. Hit kommer vi igen!

Datum för besöket: mars 2021
Tack karhus52

Resenärer som tittade på Iberico Tapas & Bar tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Iberico Tapas & Bar? Berätta vad du tyckte!