Orbitz.com
Travelocity187 US$
CheapTickets187 US$
Tripadvisor187 US$
Omdömet skrevs 29 juli 2019

Observera att detta hotell är ett patienthotell till största del då det ligger i närheten av Akademiska sjukhuset. Detta kunde vi inte utläsa innan vi valde att göra vår bokning. Om det inte gör dig som gäst något att vistas i en "sjukhusmiljö" med en hög medelålder så är detta hotell ok. För en mysig cityweekend etc boka något annat alternativ. För oss var detta alldeles för mycket sjukhuskänsla med patienter. Hotellet har trevlig personal och bra frukost. Rent och städat. Luftkonditionering var ur funktion vid hela vår vistelse (4 dagar) vilket drar ner betyget i sommarhettan. Personalen gjorde så gott de kunde. Inga fläktar fanns att tillgå.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack U1872O
Omdömet skrevs 3 juli 2019 från mobil enhet

Ytterligare en lunch spenderades på Hotel von Kraemer. Förutom att avnjuta deras helt fantastiska salladsbuffé (utan tvekan den bästa i Uppsala med utsökt hembakat bröd) så provade jag deras laxbiff idag med ärtor, räkor, potatismos, vitvinssås samt skurna sockerärtor. En helt klart god rätt, dock saknades både kryddning och lite mer olika texturer i denna rätt som var ganska "mjuk" i sin helhet. Som tur är så väger personalen, inredningen och den underbara salladsbuffén upp upplevelsen.

Datum för vistelsen: juli 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack SofiaEkBerggren
Omdömet skrevs 10 juni 2019 från mobil enhet

Bara gott att säga. Rent och fräscht. Bra sängar. Fina sällskapsutrymmen. Sval och bra luft trots sommarvärmen. Trevlig personal. Väldigt nära till barnsjukhuset, bara över vägen. Perfekt att ha tillgång till pentry.

Datum för vistelsen: juni 2019
2  Tack finfanful
Omdömet skrevs 19 december 2018

Ett snyggt och trevligt hotell nära Akademiska sjukhuset och med promenadavstånd till järnvägsstationen. Hotellet fungerar delvis som patienthotell för sjukhuset och inte minst då för protonstrålningskliniken i samma hus. Rummen är förhållandevis stora med stora badrum. Sängarna är sköna. Receptionen ligger på fjärde våningen och på taaket finns en möblerad terrass. Frukostutbudet är helt ok och personalen är ytevlig.

Datum för vistelsen: november 2018
2  Tack Finnfara
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 7 november 2018

Hade en super vistelse på detta hotell! Super trevlig och kanon personal, från de som håller hotellet städat och snyggt till reception-och middags personal. Alla som jobbar verkar vilja få varje gäst att känna sig "hemma", nöjda och glada och alla gick med ett leende på sina läppar. Inte särskilt vanligt i dessa dagar; ). Ett mycket fräscht och städat hotell.
Superior rummet vi bodde i var mycket stort. Ett plus är möjligheten att göra te / kaffe på rummet då jag är morgonpigg :). Sängar ok, men då jag är en storsnarkare hade en justerbar säng varit ett stort plus:). Hotellet erbjuder också bra parkering.

Tack Anneli L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com. Visa original