“Gott bröd!”
Omdöme om Forsa Hembageri

Forsa Hembageri
Rankad som nr 2 av 16 Kaffe och te i Uppsala
Omdömet skrevs 16 januari 2018 från mobil enhet

Forsa förser Guntherska hovkonditoriet med läckra bakelser och tårtor och de finns även här. Här ligger dock tonvikten på härligt surdegsbröd i olika varianter. Det är förmodligen det bästa brödet i Uppsala. Man kan även fika här eftersom det finns 3-4 sittplatser vid fönstret. Kaffet är gott, så det här stället kan rekommenderas för snabbfika. På vintern bakas flera olika varianter av semlor.

Tack fitzbenedict

Omdömet skrevs 9 december 2017 från mobil enhet

När jag passerar så köper jag brödet här, kostar en hel del men är mycket prisvärt.

Bullar, tårtor och annat håller även det hög klass.

Tack Per K
Omdömet skrevs 6 september 2017

Forsa hembageri erbjuder stans bästa matbröd alla kategorier. Sötebröden är också i toppklass, allt ifrån bullar, skorpor, tårtor/bakelser och kakor. Erbjuder sallader. Har några sittplatser för den som vill fika på plats. Alla sorters kaffe. Personalen är kanon!

Tack Finn C
Omdömet skrevs 31 augusti 2017 från mobil enhet

Toppklass på surdegsbröden, nästan lika bra på fikatillbehör. Mest för avhämtning då fikaplatserna är väldigt få.

Tack SwedenTraveller100
Omdömet skrevs 21 mars 2017

Ganska så höga priser men, bra utbud av såväl bröd som söta bakverk. Allt av samma höga kvalitet och med trevlig service. Kaffet är tyvärr inte det bästa.

Tack jojjos

Resenärer som tittade på Forsa Hembageri tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Forsa Hembageri? Berätta vad du tyckte!