“Tråkig”
Omdöme om Pizzaköket

Pizzaköket
Rankad som nr 154 av 381 Restauranger i Uppsala
Omdömet skrevs 23 februari 2017

Det är tråkig o ledsen plats. Man blir inte glad o det var märkvärdig.
Personalen var oengagerade.
Man tappar intresse.

Datum för besöket: mars 2016
Tack Shake1010

Omdömet skrevs 17 december 2016 från mobil enhet

Alltid ett besök där varje gång jag är i Uppsala. Deras veganpizzor är väldigt genomtänkta och god. De såg tom till att våra pizzor var klara i tid när vi ringde från Arlanda för att sedan plocka upp dem under vår resa norröver.

Datum för besöket: december 2016
Tack limpisb
Omdömet skrevs 23 augusti 2016 från mobil enhet

Helt ok pizza, men ungefär den standard som brukar vara. Godkänt men kunde önska bättre råvaror. Plus för att det finns många roliga varianter, inte bara standardpizzorna.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack 520fredrikl
Omdömet skrevs 17 oktober 2015 från mobil enhet

Bästa vegan pizzor i uppsala pizza köket Kungsgatan 47 B i pizzan historia går tillbaka till år 700 f.kr Mani tett platt bröd toppat med oliver. Vitlök och lök tillsammans med olika oljor

Datum för besöket: oktober 2015
1  Tack 247parsam
Omdömet skrevs 27 augusti 2015 från mobil enhet

Innovativa pizzor med fina smakkombinationer. Trevlig och lyhörd personal. En av de godaste pizzor jag någonsin ätit. Inredningen är bättre än på många andra pizzerior. Men det säger egentligen inte så mycket.

Datum för besöket: augusti 2015
Tack angelicab1982

Resenärer som tittade på Pizzaköket tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Pizzaköket? Berätta vad du tyckte!