“Bra öl hak.”
Omdöme om Churchill Arms

Churchill Arms
Rankad som nr 11 av 378 Restauranger i Uppsala
Omdömet skrevs 8 september 2018

Jag har hört en del olika omdömen om detta ställe . Min uppfattning är att det är ett riktigt bra ställe .Mysig lokal , maten riktigt bra och ett bra utbud av öl. Personalen är trevlig , det underlättar om du själv är bra på Engelska.
Ett ställa att gå till både med kompis gänget eller som par.

Datum för besöket: september 2018
Tack rpsfredrik

Omdömet skrevs 12 augusti 2018 från mobil enhet

Mitt första besök på Churchill Arms men inte det sista. Redan ett steg innanför dörren känns en hemtrevlig atmosfär. Gedigen och genuin
brittisk pubkänsla.
Brett utbud av öl och whisky. Vällagad mat. Allt till mycket rimliga priser. Av en kunnig och genomtrevlig personal blir jag serverad och vägledd.
Många stamgäster som det verkar, och det ökar trivselfaktorn ytterligare.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack OlaWes
Omdömet skrevs 2 augusti 2018 från mobil enhet

Dom serverar en typ av hamburgare i tre viktklasser. Burgaren är av Black August kött. Men av en outgrundlig tanke blandar dom i en kryddstarksås i köttet. Det står inte i menyn, vilket gör att både storleken och den kryddstarka burgaren inte passar sig för barn.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack 300kennyn
Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

Väldigt god mat. Var uppmärksam om de delar bordet.för att få mer gäster.vi fick allting efter de som kom senare . Ölen efter påtryckning maten densamma

Datum för besöket: juli 2018
Tack ingeroch
Omdömet skrevs 18 juli 2018 från mobil enhet

Kanonställe! Vi blev så nöjda. God mat och trevligt ölutbud till bra pris alltihopa. Väldigt trevlig personal!

Datum för besöket: juli 2018
Tack kakflickan

Resenärer som tittade på Churchill Arms tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Churchill Arms? Berätta vad du tyckte!