“Rätt så bra faktiskt!”

Restaurang Hamnpaviljongen
Rankad som nr 279 av 363 Restauranger i Uppsala
Middagsalternativ: Middag, Lunch
Beskrivning: Välkommen till Restaurang Hamnpaviljongen och Båthuset. Bar, grill och uteservering med fullständiga rättigheter vackert belägen vid Islandsfallet i hjärtat av Uppsala.
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Kom med familjen i båt till Uppsala och stannade för att äta. Var tveksam till Hamnpaviljongen då jag sett att de har rätt så mediokert betyg/omdöme. Förmodade att pris och kvalitet inte skulle gå hand i hand. Dessutom är min fru vegan och jag trodde inte de skulle ha ngt sådant utbud där - men jag hade fel om både kvalitet och veganalternativ. Bekväm och trevlig veranda alldeles intill ån. Borden dukade med lämpliga avstånd (Corona-anpassat). Mycket professionell och trevlig servitris. Samt att maten faktiskt var helt ok. Positivt överraskad.

Datum för besöket: juli 2020
Tack nuvetdu

Omdömet skrevs 7 juli 2020 från mobil enhet

Gå ABSOLUT INTE DIT vi blev nekade bord för att äta middagdå min man är crossdresser så lik en kvinna det bara går.Fyra ur personalen kom och stod och skratta åt oss.
MYCKET för nedrans för oss

Datum för besöket: juli 2020
Tack 967bengtk
Omdömet skrevs 26 juni 2020 från mobil enhet

Superbra service. Väldigt hjälpsam och bra personal. Platsen i sig är otroligt mysig i sig också. Vilket bara höjer upplevelsen. Servitrisen som hjälpte oss var super och förtjänar allt beröm

Datum för besöket: juni 2020
Tack gottfridsjodin
Omdömet skrevs 30 augusti 2019 från mobil enhet

Otroligt mysigt resturang när man kan sitta ute vid ån. Tog en dagens lunch som var greksallad bland annat. Jätte god och fräsch. 105 kr var lite dyrt.. men gott!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack liinda78
Omdömet skrevs 26 juli 2019

Vi åt klassisk pepparstek och Fjällröding som var OK, inte mer!
Service när vi kom var helt OK. Dock kom, efter en stund, några artister som senare skulle uppträda på Parksnäckan, i Uppsala; samma kväll. Då "försvann" all personal och vi satt och väntade ca 45 minuter på att få betala. När vi påtalade detta tycktes personalen inte förstå problemet. Riktigt dåligt! Vårt tips: håll koll på era gäster kontinuerligt för extra/ytterligare beställningar och om de vill betala.

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack ulfgoden

Resenärer som tittade på Restaurang Hamnpaviljongen tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Restaurang Hamnpaviljongen? Berätta vad du tyckte!