Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com119 US$
Priceline119 US$
eDreams91 US$
Tripadvisor91 US$
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 5 december 2019

Det här är antagligen det mest prisvärda boendet i Uppsala. Här bor du väldigt centralt till ett pris som t.o.m. kan understiga ett perifert boende. Vi bodde i ett dubbelrum som var fräscht, lagom stort med utsikt över domkyrkan. Bra badrum. Frukosten var relativt enkel men vi fick det vi behövde. Parkering på en stängd innergård mot extra kostnad.

Rumstips: Ta ett rum på tredje våningen med eget badrum.
Datum för vistelsen: december 2019
Tack Ingemar S
Odios, Owner på CityStay Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 21 januari 2020

Tack!

Omdömet skrevs 17 maj 2019 från mobil enhet

Bra rum med hyfsade sängar som kanske borde ändras lite för sängen är en bit ifrån väggen pga en kabelkanal så kuddarna försvinner ner emellan.
Dörren till badrummet gick inte ställa upp utan stängde sig själv så var fuktigt där inne väldigt länge, jag använde min sko för att hålla dörren öppen efter en dusch för att kunna använda rummet.

Frukosten är tråkig! Dom har dom minsta frallorna och bara vitt bröd. Dom har formfranska också vitt bröd.
De finns inget varmt och deras äpplejuice var slut trotts att jag frågade varje morgon (stannade 4 nätter).

Personalen var sådär, när jag kom ner så satt dem alltid med sin telefon och slösurfade.
En av dom pratade FaceTime med en polare och la inte på när jag ville ha hjälp utan bad mig vänta.

Datum för vistelsen: maj 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Pall3
Omdömet skrevs 25 februari 2019 från mobil enhet

Trodde först de var ett slitet vandrar hem, men visade sig dem hade en reception och fin frukostbuffé samt tv på rummet och super sköna sängar.

Fem stjärnor får dem pga bra service och fina rum för det priset.

Datum för vistelsen: februari 2019
Restyp: Reste ensam
1  Tack foodkingofnorth
Omdömet skrevs 7 januari 2019

Jag och min familj sov över på hotellet en natt. Tyckte det var mycket fräscht och fina rum och toaletter . Fanns även tv på rummet och det var städade ordentligt .Sängarna var riktigt bekväma . Det var även handikapp vänligt eftersom jag sitter i rullstol. Ligger mycket centralt så man hade nära till allt . Frukosten var fin,med allt ifrån ny pressad juice till ny gräddade croissanter.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack joachimcorneliussen2
Omdömet skrevs 12 december 2018

Bodde med 2 barn i familjerum, hade toalett och dusch i korridoren strax utanför. Fräscht och städat, bekväma sängar, barnen mycket nöjda med våningssäng. Det kändes som att bo på ett fint och fräscht hostel. Frukosten var ganska enkel men god och tillfredsställande, i mysig liten matsal med utsikt mot gatan. Tyst på natten trots centralt läge (fantastiskt läge!). Det gick bra att hitta parkering på gatan precis utanför, men vi kanske hade tur. Vi var överlag mycket nöjda och rekommenderar absolut detta hotell för den som inte är ute efter lyxig hotellvistelse utan vill ha fräscht och prisvärt.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack toved2016